![]() |
Is de Nva akkoord met dotaties voor 't koningshuis ?
Citaat:
1. Klopt bovenstaand bericht of gaat het hier om desinformatie ? 2. Indien het klopt wilde ik graag wat uitleg vragen ... vooral naar de waarom van de zaak ? mvg. Sint Ignacius ps. gelieve niet in een spelletje NVAbashing te vervallen , indien mogelijk zou ik ingeval van een affirmatief antwoord op 1 graag o.a. een antwoord op 2 krijgen van een NVA'er. |
ik snap hem ook niet goed, als republikein moet je er toch automatisch tegen zijn.
|
Citaat:
Het VB is voor, de NVA/DeWever is tegen. De separatisten die samen met de Walen Belgie stap voor stap gaan afbreken. |
Citaat:
|
Citaat:
Gezien het het VB was dat deze amendementen indiende zou het me niet verwonderen dat de N-VA tegenstemde. Het zou niet de eerste keer zijn dat het gebeurde. Vergeet niet dat de N-VA een pro-monarchistische partij als kartelpartner heeft. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
NVa wentelt zich in iedere stront zolang ze maar postjes krijgen :-D
Erger dan een Tsjeef ? een bekeerde tsjeef :-) |
Citaat:
En neen, omdat je republikein bent steun je dus niet automatisch de voorstellen van het VB om de Belgische monarchie NIET langer te pamperen. |
Citaat:
Maar voor mij ligt de nadruk toch op de tweede vraag. WAAROM doet de nva dit ? Toegegeven , ik heb ondertussen wel een paar verklaringen gelezen, maar voorlopig wil ik de nva toch nog de kans geven om een alternatieve uitleg te geven. 1. het komt van het VB en dus stemt nva DAAROM tegen 2. de nva wil zijn kartelpartner te vriend houden en dit is een of ander compromis Ik hoopte dat de nva misschien een andere uitleg had, ik ben ergens wel nieuwsgierig eigenlijk. mvg. Sint Ignacius |
Citaat:
Dat ze dat haar monarchistische partner waard is moet ze bewijzen. En hoe doe je dat beter dan door je af te zetten tegen de partij die in dezelfde wieg werd geboren? |
Ondertussen is het einde van Begie nabij....
|
Citaat:
|
Citaat:
Misschien kan jij als NVA'er uitleggen waarom de partij die zegt tegen een monarchie te zijn toch de intrekking van de dotaties nog niet eens wil overwegen? |
Citaat:
Ze bleef in de oppositie en bij de vertrouwensstemming voor de regering kwam er zelfs een onthouding. Dus claimen dat ze zich moet schikken lijkt me ergens vreemd en - tenzij ik een belangrijk detail gemist heb - onlogisch ? mvg. Sint Ignacius |
Citaat:
gaat ge ook van deur tot deur met de wachtoren, giserke ? |
Citaat:
Maar dat deed hij dus niet. Trek dus je conclusies. |
Citaat:
|
Gelukkig hebben wij maar één weverke en niet zoals in het liedje " De vier weverkes".
|
Tot voor de laatste verkiezingen, heeft de NVA ons voorgehouden dat ze niet in zee gaan met het Blok.
Nu doen ze dus wat hun verkiezingsbelofte was. Niks geen probleem dus. (wat niet betekent dat het niet spijtig is dat die dotaties vervangen worden door een overlevingspensioen voor die ene, en een werklozenvergoeding voor die twee andere) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be