![]() |
Kunnen jullie mij helpen met mijn onderzoek?
Hallo hallo!
Ik studeer grafische vormgeving en doe een onderzoek naar interesses en kennisgebieden van groepen mensen. Zou je aub 2 a 3 onderwerpen kunnen invullen waar je (veel) van af weet en mininmaal 5 onderwerpen waar je graag nog meer over te weten zou willen komen. Dit kan van alles zijn; van beroepskennis tot hobby's tot (specifieke) onderwerpen/ervaringen die je gewoon interessant vindt. Laat je niet beperken en schrijf alles gewoon op!! Je kan de antwoorden mailen naar: info [@] graphsic . com Hartelijk bedankt!! Vincent |
Mensen alsjeblieft kunnen jullie mij helpen?! Ik heb zoveel mogelijk antwoorden nodig. En nee, dit is geen spam oid, ik ben gewoon een student die jullie wat vragen wil stellen!!!
Ik zou het ERG op prijs stellen als jullie mij helpen!! Alvast hartelijk bedankt! |
geef eens wat meer info ... welk jaar doe je ... wanneer is je deadline enzo ...
|
ik zit in het 3e jaar van de design academy in eindhoven. Ik volg de richting man&communication; dat wil zeggen grafische vormgeving in de breedste zin van het woord. Voor een opdracht die afloopt over 2,5 week doe ik een onderzoek naar de interesses en kennisgebieden van allerlei mensen. Maar vooral ook van groepen mensen zoals, mensen die geloven in god, mensen die dat niet doen, (jeugd)subculturen enz enz enz. Ik wil uiteindelijk de overeenkomsten en verschillen gaan bekijken om daar interessante conclusies uit te trekken. De onderzoeksresultaten moeten a.s. maandag ochtend binnen zijn en dan moet ik ze geordend hebben! Dat is dus al snel!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maakt niet uit. Heb liever dat mensen willen meehelpen aan mijn onderzoek!
|
zou jij niet als 1e kunnen meedoen aan mijn onderzoek Duvelke?
|
Citaat:
|
bedankt!
|
En wat zit er voor ons in?
Van Nicky kregen we tenminste een dikke kus. http://forum.politics.be/showthread.php?t=106213 |
nou een hartelijk bedankt krijgen jullie allemaal hoor!!!!
|
ik heb ook een enquête aangemaakt. makkelijker voor jullie!
Vul m hier in: http://www.thesistools.com/?qid=55246&ln=ned |
ah k, kzal die enquete dan invulle
|
done
|
bedankt!! Echt fijn! en nu de ander mensen ook nog als het kan! Het kost echt maar 1 minuut!!
|
graphisc, wat wordt er nu met mijn antwoorden gedaan?
Ik veronderstel dat je met die onderwerpen alleen niet veel bent e? |
jawel hoor. Ik ga alle antwoorden in een schema zetten. Alle mensen die geantwoord hebben krijgen een nummer (ik gebruik geen echte namen) en dan ga ik lijnen trekken tussen mensen die bijvoorbeeld iets van elkaar kunnen leren enz enz.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be