![]() |
Je moet het ijzer smeden wanneer het heet is, dus. :wink:
Voortvloeiend uit de recente geruchten... deze vraag. |
Ik reageer wel op geruchten, dat heb ik in deze al op meerdere fora gedaan. Er staat echter nog niets definitief vast, ik heb echt géén idee wat Jurgen Verstrepen gaat beslissen, dus wens ik niet te stemmen op basis van pure veronderstellingen.
|
Het is niet omdat ik Jurgen Verstrepen een goeie journalist vind, dat ik hem capabel acht om politiek zijn mannetje te staan. Dat valt dus af te wachten, en zodoende is het antwoord voorlopig: nee.
|
Citaat:
en je weet, peilingen zijn voor wat ze waard zijn. MAAR.. het geeft een trend. Onder dit klein, maar vast beraden publiek op het forum, kunnen we eens testen hoe geliefd of ongeliefd hij hier is. |
Citaat:
|
Indien JV naar de VLD gaat, dan weet hij dat dit enkel is om "rechtse" stemmen te trekken, nodig om Verhofstadt en zijn juristen-kliek aan de macht te houden. En dan weet hij ook dat hij na de verkiezingen enkel nog als balast dient in de VLD, met zijn machtsgeile en gewetensloze top, en dom-linkse tweede lijn. Coveliers, Dedecker, etc kunnen ervan meepraten.
Dus indien JV naar de VLD gaat, dan verliest hij voor mij totaal zijn geloofwaardigheid. Er is trouwens een spreekwoord dat zegt: "schoenmaker, blijf bij uw leest". |
Ik kies eerst voor een partij wiens programma het meest aan mijn verwachtingen voldoet. Dan kies ik voor een persoon op die lijst.
|
Het is een aanstormend politicus. Misschien krijgt ie mijn stem, kan eens een andere zijn zakkeng aan vullen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be