![]() |
Leraar slaat blinde jongen dood omdat hij de Koran niet vanbuiten leerde
Religieuze tolerantie is toch mooi
Citaat:
|
Dubbel.
|
Hou Deze Gekken Uit Mijn Land !!!!!!!!
'Een Pakistaanse leerkracht heeft een zevenjarige leerling doodgemarteld omdat de blinde jongen de Koran niet vanbuiten leerde. BRON: gva.be
|
"Religieuze tolerantie is toch mooi"
Leuk geprobeerd maar slaagt nergens op. |
wie spreekt er hier trouwens over tolerantie? die leerkracht is opgepakt!
|
het valt mij op hoe rustig pakistani bij ons lijken en hoe fanatiek hun aard kan blijken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik begin echt kotsmisselijk te worden van al die religieuzen.
|
Het artikel is volgens mij niet helemaal correct. Hij werd niet gestraft omdat hij de Koran niet zou leren (daarvoor zat hij juist daar) maar omdat zijn prestaties niet goed genoeg waren. Het is blijkbaar nog de gewoonte in veel van die madrassas om leerlingen te slaan wanneer ze slechte resultaten halen. Hopelijk kan dit nu aangepakt worden.
|
Citaat:
|
Iedereen vergeten dat in Borgerhout ook leerkrachten voor het gerecht moesten verschijnen vanwege mishandeling van kinderen tijdens de koranles?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Krankzinnigen en fundi's heb je overal. Hij zal zijn straf niet ontlopen, wees maar gerust.
Is dit voorval soms representatief voor de miljoenen andere moslims, of wat probeert men er hier mee te bewijzen? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En wij zijn natuurlijk bijzonder beschaafd. Althans vanaf 25 februari 1982. Toen pas besliste het Europese Hof dat lijfstraffen voor kinderen zonder toestemming van de ouders verboden zijn. Sinds 1986 verbiedt de Britse wet lijfstraffen op openbare scholen; tot 1998 mochten particuliere en onafhankelijke scholen zelf nog weten hoe ze leerlingen straften. Als le lijfstraffen toelaat, kan je weten dat het vroeg of laat fout loopt, dat er hier en daar een perverse sadist zal tussenzitten die het niet voor het kind maar louter voor zichzelf doet. Dat soort weirdo's vind je overal. |
Citaat:
In BELGIE werden ze voor de rechter gedaagd wegens slagen. Tot hiertoe is het laatste in dit land nog verboden, maar niet in Pakistan. Citaat:
Citaat:
nog iets? Citaat:
|
even ter bijkomende info over het slaan van kinderen:
Citaat:
net zoals hun vrouwen mogen ze maar "beperkt" afkloppen: geen breuken, geen open wonden, geen trommelvliezen kapot etc.... niks aan het handje dus. |
We moeten dat toleren, dat is multicultuur. Het oude moslimgebruik van kinderen doodslaan hoort nu eenmaal bij hun cultuur, net zoals massamoord en vrouwenafslachting. Wij kunnen daar niet over oordelen. We moeten de rechten van minderheden respecteren. De vrijheid van de geloofsbeleving is nu eenmaal een belangrijke waarde in onze democratische samenleving.
---- En, kwam dat wat geloofwaardig over? Ik wou eens testen hoezeer ik nu zelf extreem-linkse propaganda voor islam-fundementalisme kan maken. In feite is het niet zo moeilijk, je recycleert gewoon steeds dezelfde woorden zonder ze te verklaren en je negeert alle morele waarden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be