![]() |
Nederland boven
Nederland wordt Europees kampioen
|
Allez nieumand zet er hier geld op die Hollanders zeg :lol:
|
![]() |
|
Citaat:
ronduit ranzig Derk. mensen met beschaving eten geen rauwe vis 8O Ik daag hierbij iedereen uit om met overheerlijk hollandse recepten te komen geen boerenkool of mosselen (ook gatver), maar echte recepten |
Tuurlijk: Nederland jij bent een kampioen, wij houden van oranje!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Van mij mag Nederland winnen, in mijn pronostiek verliezen ze de finale tegen Portugal.
Wel even van Bronckhorst tegenspreken: die kluns kan in mijn ogen niet voetballen, nooit begrepen wat Barcelona in hem gezien heeft. Hij kan nog geen pass van 2 meter geven. |
Ik vrees dat Nederland de eerste ronde niet overleeft. Italie en Frankrijk zijn gewoon net iets beter.
|
Ik heb net Frankrijk-Roemenie gekeken en Frankrijk heeft geen kans gehad: Dit biedt mogelijkheden!
|
eh we hebben Italië nog ....die kan ge alleen stoppen als ge ze vol gooi met vieze Haring :lol:
Portugal , Duitsland en Italië de enige Hindernissen voor Van Basten en zijn Scouting clubske |
geen nood ik geef Gratis Haring weg aan Frankrijk , Portugal , De Moffen (Duitsland) en Italië trakteer ik straks in Bern op Stokbrood die over de datum is (voor de wedstrijd he ;) )
|
2-0 voor!!!
|
Hup! Hup! Oranje!!! Houden zo jongens, leer die Italianen maar eens een lesje!
|
Citaat:
|
Proficiat voor Nederland!!!
|
Citaat:
![]() |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be