![]() |
Spa Reine, het zuiverende water
Ben ik nu de enige die vindt dat die onbeschofte echtgenoot op een voorzitter van een politieke partij lijkt?
zouden ze dat erom gedaan hebben? http://www.youtube.com/watch?v=3nUuv...eature=related |
1.ja
2.vraag zonder voorwerp(zie antwoord 1). |
van een obsessie gesproken.
laat me raden: NWO? |
:cheer: Valkeniers :cheer:
:p |
Inderdaad lijkt een beetje op Valkeniers :-)
de personage verkoopt ook dezelfde onzin :-) |
Citaat:
antwoord aan Anna list: op vraag 1): NEE dus! |
ik zou er niks achter zoeken.
ze hebben gewoon iemand gecast met een arrogante rotkop en die lijkt nu toevallig op valkeniers. |
ik vind het wel goeie commercials, die van spa.
er zijn idd heel veel klootzakken op de wereld zoals die in die filmpjes. en dan krijgen die zo'n klets 'zuiverend' water in hun gezicht. zeer goed bedacht... ;-) spa is trouwens het beste en het lekkerste bronwater dat je kunt vinden. vooral de licht bruisende marie-henriette is een streling voor de tong. ik koop geen ander bronwater dan spa. bovendien is het zeer gezond om spa water te drinken ipv cola of bier. ik zou dan ook iedereen willen aanraden: drink meer spa! |
Ik vind het vooral straf dat dat rondtollende glaasje op het eind altijd stil valt met de woorden SPA aan de voorkant. Bij mij lukt dat praktisch nooit.
|
Overigens; veel water drinken zuivert je lichaam helemaal niet hoor.
Dat is pure marketing-praat. |
Citaat:
|
Citaat:
mijn antwoord was ja ... jij bent volgens mij dus de enige die vindt dat die man op een partijvoorzitter lijkt ... |
voorts herken ik mijzelf meer en meer in die gast die het heeft over daklozen :-D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij werd in één van de vorige Flikken-reeksen ook gecast als corrupte flik! 8O
En in De Kinderen van Dewindt werd hij gecast als een looser die genadeloos ontslagen wordt! 8O 8O |
Citaat:
![]() Oh neen, de Deutsche Bank heeft ook al een valkeniers-look a like geplaatst, nu kan het geen toeval meer zijn...:-) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:15. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be