![]() |
Moslimextremisten hangen 5-jarig jongetje op
Weer een bewijs van beschaving:
Citaat:
Waar blijven ze toch vandaan komen... Beloont de islam kindermoordenaars? |
Citaat:
|
Wreed is dat een groep fanatici heel de wereld in een greep kunnen houden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat het kind gedood is, is wel duidelijk. Alleen niet door wie. Hoewel dat Citaat:
Citaat:
Citaat:
Beginnen schelden op de islam omdat een kind door fanatici "zou zijn gedood", heet jumping to conlusions. |
Citaat:
Het is te hopen dat de daders zo snel mogelijk gevonden en bestraft worden. Deze criminelen moeten zo snel mogelijk gestopt worden. |
Citaat:
"In Irak hebben extremisten een 5-jarige jongen ontvoerd en opgehangen." Wat zei je weer over Jumping conclusions? |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Als je een algemene conclusie baseert op een vermoeden dan heet dat jumping to conlusions Maar laat er geen misverstand bestaan: voor die jongen maakt het niet uit of het islamitische gekken of andere criminelen zijn. En voor mij ook niet. |
Citaat:
|
Er is geen verschil tussen al-Qaida of gewone Iraakse criminelen.
Allebei zeer verwerpelijke groeperingen. |
Citaat:
Kan je gerust ook hetzelfde zeggen over de Nazi's & de gemiddelde Vlaamsblokker. :-D Ik neem geen enkel persbericht meer serieus waarin Al Qaida & Irak worden genoemd. Pure oorlogspropaganda... Volgens mij is dit een burgeroorlog pur-sang tussen soenieten & sjiiten. |
Citaat:
|
Citaat:
de 'zou' slaat terug op het bericht van het Iraaks Persbureau. Verder niet te veel achter zoeken. Pas op hé, het kan zijn dat ik weer conclusions jump? ;) |
Citaat:
|
Citaat:
we beginnen je te kennen, na een dagje ... |
Zie, o zie, de "bevrijding" van Irak begint z'n vruchten af te werpen! leve de USA!
oei.. foute topic precies. |
Dat Al-Quadië is wel een machtig land precies. Overal hebben die milities, ontvoeringspogingen, legerkampen, invloed tot presidenten toe ...
Net als de VS! Oei ... foute topic. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be