![]() |
Gelukkige verjaardag, Uwe Koninklijke Majesteit!
![]() Citaat:
![]() ![]() |
Mooi!;-)8-)
Proficiat met Uw verjaardag Mevrouw, moge Mevrouw nog lang en gelukkig leven! 8-)8-) Dit wens ik, namens het hele forum, Haar van Harte toe!8-) 8-)8-)8-) (Spijtig, de smiley's laten het, net wanneer ik ze nodig heb, het volledig afweten.:-() (Al is de verjaardag van Hare Majesteit Koningin Fabiola pas volgende week te vieren, maar enfin, we kunnen het niet genoeg vieren.;-)) |
Citaat:
En wekelijks 30000 euro van ons. :evil: |
Proficiat, niet iedereen wordt snel tachtig eeuwen oud :D
|
Citaat:
|
Wat een stralende dag om Hare Koninklijke Majesteit aan de wurgpaal te binden.
|
Aaargh ,waar zijn de kotszakjes....koningin beton verjaart....De best betaalde gepensionneerde allertijden in la belgique ...hahaha voor bewezen diensten aan het vaderland...welke diensten betrof het hier...Toch niet het wereldrecord om ter langste in de koninklijke kapel blijven zitten fezelen ,of toch wel gezien de devootheid die ervan afstraalt...ahum er zijn nog andere woorden voor ,maar deze keer blijf ik beleefd....
Die post hierboven gaat anders ook recht naar mijn hart..... |
Citaat:
En een berg gebruikte spuitbussen haarlak uiteraard ....Maar dat wist U allemaal al... |
Citaat:
|
Soit, 't is ook maar een 'mens' (:-P ) en een gelukkige verjaardag gaat er dan nog net af ;-)
en nu terug op bashmode :-P |
Citaat:
|
Citaat:
Wie respect wil van anderen, doet er goed aan om zelf eerst respect te hebben voor anderen. |
Leve mijn kat! Leve de republiek!
|
Citaat:
|
Tijd voor een ander kapsel, lieve koningin der bezette Zuidelijke Nederlanden:
![]() |
Citaat:
|
Is dat die madam die van het OCMW leeft ?
|
Citaat:
|
Wat zouden die "verplichtingen" in het buitenland kunnen zijn?
Een zwart jobke aan de zijkant? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be