![]() |
Wat na de dood?
Gaan we na de dood van het VB de vreemdelingen eigenlijk nog de baas kunnen,of worden zij nu de baas van ons.....
Ik weet het,maar de vraag leeft bij de mensen vandaar ..... |
Na de dood is er niks.
|
Ja er is leven na de dood: wormen, maden en ander ongedierte maken er een gezellige boel van.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook niet wie jou wel of niet baas wordt. Je maakt je dus zorgen om niets. |
na de dood ben je springlevend
|
God zal zeggen na de dood van Franstaligen : "Spreekt u Vlaams ?"
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Heineken of Duvel"? Die dat Heineken zeggen mogen blijven, de Duvelaars.... ...komen terug als brouwer, want die hebben ze hier beneden te hard nodig. |
Ik heb de indruk dat ik de enige ben die het beginbericht gelezen heeft. :?
|
Vreest niet, want dan staat er gewoon weer een andere partij op die met dezelfde ideologie naar voren treedt. Waar vraag is, ontstaat immers altijd aanbod.
|
Citaat:
heeft duveltje382 soms heimelijke fantasien over negerslaafjes ofzo?:evil: |
Citaat:
|
Topic lijkt precies in een erg zatte bui gepost te zijn,
zoveel wartaal. |
Citaat:
|
Citaat:
In de crisisperiodes, economisch en/of sociaal, door de onstabiele tijd, kunnen personen zich verloren voelen en in de war gebracht. Sommige proberen dan om zich gerust te stellen en trekken zich terug op eeuwenoude geseculariseerde en in de adel geslagen ideeën maar die gemakkelijk aan de smaak van de dag te passen zijn, door middel van een klein modern vernis . Dan reactiveren de godsdiensten zich en de sectes, dan hijsen sommige hun „lidmaatschap“ van „een etnische“, „nationale“, „regionale“ of „rassen groep”. lees verder:http://www.cntaitlille.lautre.net/spip.php?article51 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:18. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be