![]() |
Zou je, zo de mogelijkheid moest bestaan, op je identiteitskaart laten vermelden dat je Vlaming bent of heb je zoals vele anderen reeds zelf het initiatief genomen en op het bovenste strookje waar "belgie" staat een klevertje geplakt met "Republiek Vlaanderen - Flanders Republic" :roll:
|
ik hou niet van pools waar in de keuzemogelijkheden al meningen worden opgedrongen ...
|
Afvoeren dit topic aub.
En ik vrees dat men u in het buitenland met een Vlaamse 'pas' zal uitlachen. De meesten weten België nog maar amper liggen! |
Liefst een vlaamse pas als het even kan, maar dan liefst een waar een deftige foto én vingerafdrukken opstaan, zodoende kunnen al die gozers die hier komen profiteren en om de veertien dagen van naam veranderen zoals ze van onderbroek veranderen om aan een hogere uitkering te geraken eindelijk eens op hun plaats gezet worden ! :evil:
|
Citaat:
Ze vroegen mij of de walen nog een deel van vlaanderen waren :wink: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Voor mij ook graag een Vlaamse identiteitskaart!
|
Citaat:
Zegt veel over het Aardrijkskundig niveau van sommige uitgeweken Belgen, in dit geval de ouders van uw vriendin. |
Hou uw Vlaams brol. Vive la Belgique.
|
Citaat:
|
Mogen de Brabanders, Antwerpenaren en Limburgers dan ook hun "pas" hebben? :wink:
|
Citaat:
Goe bezig! |
Citaat:
|
Ik zou liever dan een Europese pas hebben. En bovendien ben ik niet Vlaming, dus een Vlaamse pas interesseert mij niet.
Maar eerlijk gezegd, het trekt me niet aan wat op mijn identiteitskaart staat. Als ik in het buitenland ben, vergeet ik toch wat in België gebeurt. Ik ga niet met vakantie om over communautaire problemen te spreken, da's niet echt mijn stijl. |
Waarom zouden ze je uitlachen met een pas waar "België" op staat? We zijn welvarender dan Amerika! Een beetje trots zou wel gepast zijn.
|
Citaat:
|
Ik ijver voor een Europese identiteitskaart!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be