![]() |
Moslims wéér in hun pik getrapt door cartoon
Hoe het beste te reageren op een bomaanslag (8 doden. 12 gewonden) vanwege een spotprent in de krant? Heel juist. Met een nieuwe spotprent. De Noorse krant Adressa heeft dikke peop aan de hakbars in Pakistan en drukte gisteren bovenstaand tekeningetje af. Omdat het kan. En als bescheiden daad van verzet. Vertaling: "Mijn naam is Mohammed en niemand durft mij te raken af te drukken". Humor toch? En nog waar ook. Tekenaar Jan O. Henriksen en sjefredaktør Arne Blix benadrukken dat het hier satire betreft en dat zij geenszins de profeet (bidi) willen kwetsen. Dat weet u. Dat weten wij. Maar wie legt het de fundies uit...
![]() 5-jarige jongens onthoofden, overspelige vrouwen stenigen, homos ophangen dat kan daar allemaal wel, maar hó als er een cartoon met Mohammed op gepubliceerd wordt. :roll: |
Hun logica ziet er zo uit:
![]() |
Het lijkt Batman wel, met die gespreide vleugeltjes. Of misschien is het wel een Alldays-Ayatollah :)
|
Tja, moslims staan niet bekend om hun gevoel voor humor of zelfrelativering (meestal gaan die twee hand in hand).
|
moslims zijn als vrouwen,
ik snap ze niet |
Citaat:
|
Citaat:
|
Beetje smakeloos.
|
smakeloos misschien wel, maar ik heb veel goesting om die cartoons massaal te drukken en verspreiden. Wie met geweld reageert op een cartoon verdient niet anders dan belachelijk gemaakt en beledigd te worden.
|
Citaat:
goed dansk, joh vercetti. ;-) |
Citaat:
|
Moet kunnen; maar er zijn betere mopjes.
|
Moslims :rofl:
Islam :rofl: Imams :rofl: Mohammed :rofl: :rofl: :rofl: Zie je wel? Ze hebben wel humor. |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
Sommige cartoons zijn op zich best wel grappig zijn, maar zijn echt afgrijselijk getekend. En niet omdat de stijl dit nu eenmaal vereist, maar omdat de persoon in kwestie simpelweg niet beter kan. Zie eens hoe prachtig getekend: |
Citaat:
Het lachen zou mij wellicht ook vergaan ja. |
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be