![]() |
2/3 Nederlanders zijn moskeeën beu
Citaat:
|
Citaat:
Liever grote. De Taj Mahal vind ik bvb. geweldig, een pracht bouwwerk. |
Citaat:
|
Centraal Aziatische moskees zijn heel mooi.
Ze zouden ze beter in die stijl bouwen IPV zo'n modern stuk beton met een "oosterse toets"... |
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Als we hier ten lande een vergelijkbaar enquete zouden houden zouden we nog andere cijfers kunnen krijgen...Nederlanders en Duitsers worden stilaan wakker, met wat geluk volgt de rest van Europa. |
Citaat:
Mbt de Nederlanders: ze willen, vinden en denken van alles de laatste tijd. Nederland is al enige tijd opgezweept door populisten die een zwart/wit-gedachtgoed hebben gepromoot en in stand gehouden. Dit heeft ertoe geleid dat de nederlander met de pet zaken is gaan opblazen en met een sterk subjectief gevoel leeft over wat anders is. Ik vrees dat ze terug wat realistischer moeten worden, het is beter voor hen. |
Laat ons met z'n allen kerken gaan bouwen in Saudi Arabie !
Zien hoelang we leven... Onze "tolerantie" zal onze ondergang zijn. Ik leer m'n kinderen misschien best "Allahuh Akhbar !" roepen. |
In België bestaat er een bouwwetgeving die zomaar niet toelaat te hoge gebouwen of torens te plaatsen zonder dat het AROHM hiervan z'n goedkeuring heeft gegeven. Als het project te hoog is moet er zelf een MER studie van gemaakt worden. Ik ben eens benieuwd of zo'n dossiers een snellere afwerking krijgen... mochten ze al ingediend worden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn overigens maar enkele moskeeën die gesubsidieerd worden. |
Citaat:
Volkomen misplaatst in het Nederlands landschap derhalve. Citaat:
Citaat:
En zoals anderen reeds gezegd hebben, is de Taj Mahal geen moskeet. Zo'n gebouw zou, net zoals piramides, boedistische tempels, shintoheiligdommen en dergelijke uitheemse gebouwen, ook niet welkom zijn overigens. |
Citaat:
Aantal Moslims in België: 380.000 (bron: http://www.kuleuven.be/icrid/religies/wr_nl_islam.htm) |
een stop zetten??? Waarom.... een groeiende aantal moslims dus meer moskees nodig, is toch logisch? Maar ja jullie zien het aantal moslims niet graag groeien en daar zit het probleem?
|
Citaat:
In België is ongeveer 4% van de bevolking moslim, in Saudi-Arabië is slechts 0,3% géén moslim. Er werken echter veel Filipino's, Libanezen, Amerikanen &c. |
Citaat:
Die 800.000 rooms-katholieken zouden wellicht die Filipijnse gastarbeiders (lees: slaven zonder rechten) die in de bouw en als au-pairs (lees: sexspeeltjes) werken. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be