![]() |
Belgen zijn goede toeristen in het buitenland
|
dat zullen dan enkel de Walen zijn, want de Vlamingen zijn racistische fascisten.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ben benieuwd hoelang het zal duren voor azert a.k.a. straatrue hier is.:-D |
en als de walen een beetje op hun franse broers gelijken, zijn ze dan ook bij de gierigste toeristen ?
|
Ik dacht dat er geen Belgen bestonden?
Soit, het blijft een feit dat als ik in de verte een "Belgisch-ogende" familie zie afkomen, ik heel gauw ergens wegduik. |
Citaat:
In de meeste landen weten ze niet wat Belgen zijn. |
Citaat:
|
Enkele opmerkelijke constateringen uit het artikel:
Citaat:
Citaat:
Eerder op dit forum bekritiseerde ik al dat men Belgen nooit hoort over de arrogantie van de Fransen, maar wel altijd over de dikke nekken van de Hollanders. Nu blijken de Fransen de Nederlanders ook nog eens in gierigheid te overtreffen. Zo blijft er natuurlijk niks over van die zielige vooroordelen van de Belgen. |
Citaat:
Bovendien alle media zijn vreselijjk francofiel ,dus vindt je het gek dat er zoveel Vlamingen "Hollandhater" zijn |
Ik heb altijd gehoord dat Belgen de reputatie hebben van geen of belachelijk lage fooien te geven (al is één verklaring wel dat dit hier niet echt de gewoonte is)
|
Citaat:
P.be is geen nieuwssite maar een discussieforum. Copy/paste of enkel een link posten is niet toegestaan volgens het forumreglement. U mag de link in kwestie posten als u zegt waarover het gaat en u er een eigen mening aan toevoegt. Mvg, Diatonos |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be