Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Belgen zijn goede toeristen in het buitenland (https://forum.politics.be/showthread.php?t=107033)

JP Coen 5 juni 2008 10:41

Belgen zijn goede toeristen in het buitenland

http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Bui...r-wereld.dhtml

vlijmscherp 5 juni 2008 10:46

dat zullen dan enkel de Walen zijn, want de Vlamingen zijn racistische fascisten.

Tommm 5 juni 2008 10:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 3474081)
dat zullen dan enkel de Walen zijn, want de Vlamingen zijn racistische fascisten.

De Vlaamsnationalisten bedoelt u.

-=EXCALIBUR=- 5 juni 2008 10:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 3474081)
want de Vlamingen zijn racistische fascisten.

En dan druk je het nog zacht uit. ;-)

Ben benieuwd hoelang het zal duren voor azert a.k.a. straatrue hier is.:-D

brother paul 5 juni 2008 11:29

en als de walen een beetje op hun franse broers gelijken, zijn ze dan ook bij de gierigste toeristen ?

Txiki 5 juni 2008 11:46

Ik dacht dat er geen Belgen bestonden?

Soit, het blijft een feit dat als ik in de verte een "Belgisch-ogende" familie zie afkomen, ik heel gauw ergens wegduik.

I amsterdam 5 juni 2008 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 3474244)
Ik dacht dat er geen Belgen bestonden?

Soit, het blijft een feit dat als ik in de verte een "Belgisch-ogende" familie zie afkomen, ik heel gauw ergens wegduik.

Daarom scoren Belgen ook hoog.
In de meeste landen weten ze niet wat Belgen zijn.

Txiki 5 juni 2008 12:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door I amsterdam (Bericht 3474311)
Daarom scoren Belgen ook hoog.
In de meeste landen weten ze niet wat Belgen zijn.

:-D

Spinoza 5 juni 2008 12:16

Enkele opmerkelijke constateringen uit het artikel:

Citaat:

De Belgen komen in de rangschikking na de Nederlanders, maar vóór de Noren, de Denen, de Oostenrijkers en de Finnen.
Citaat:

Het studiebureau ontdekte verder dat de Duitsers worden beschouwd als de netste toeristen en dat de Fransen het gierigst zijn.
Goh, en veel Belgen maar denken dat zij de graag geziene gasten zijn, en de Nederlanders de luidruchtige barbaren die men liever ziet vertrekken.

Eerder op dit forum bekritiseerde ik al dat men Belgen nooit hoort over de arrogantie van de Fransen, maar wel altijd over de dikke nekken van de Hollanders. Nu blijken de Fransen de Nederlanders ook nog eens in gierigheid te overtreffen. Zo blijft er natuurlijk niks over van die zielige vooroordelen van de Belgen.

I amsterdam 5 juni 2008 12:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Spinoza (Bericht 3474328)
Enkele opmerkelijke constateringen uit het artikel:

Goh, en veel Belgen maar denken dat zij de graag geziene gasten zijn, en de Nederlanders de luidruchtige barbaren die men liever ziet vertrekken.

Eerder op dit forum bekritiseerde ik al dat men Belgen nooit hoort over de arrogantie van de Fransen, maar wel altijd over de dikke nekken van de Hollanders. Nu blijken de Fransen de Nederlanders ook nog eens in gierigheid te overtreffen. Zo blijft er natuurlijk niks over van die zielige vooroordelen van de Belgen.

Belgen zijn 180 jaar francofiel opgevoed en aan de 15 jaar Koninkrijk der Nederlanden hebben nog ze altijd een frustratie overgehouden.
Bovendien alle media zijn vreselijjk francofiel ,dus vindt je het gek dat er zoveel Vlamingen "Hollandhater" zijn

Johan217 5 juni 2008 12:45

Ik heb altijd gehoord dat Belgen de reputatie hebben van geen of belachelijk lage fooien te geven (al is één verklaring wel dat dit hier niet echt de gewoonte is)

Diatonos 5 juni 2008 12:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JP Coen (Bericht 3474076)

Geachte,

P.be is geen nieuwssite maar een discussieforum.

Copy/paste of enkel een link posten is niet toegestaan volgens het forumreglement. U mag de link in kwestie posten als u zegt waarover het gaat en u er een eigen mening aan toevoegt.

Mvg,

Diatonos

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:47.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be