![]() |
Boem Klets!!
Het moest er eindelijk van komen, zwaar ongeval in de tramtunnel onder het station Gent Sint-Pieters.
De veiligheid rond de tramhaltes onder het Sint-Pieterstation is hallucinant. Trams stoppen te passe en ten onpasse op passagiers oversteekplaatsen, kort remmen door te hoge snelheid, elke spits een opstopping op het trottoir van jewelste. Passagiers moeten zich tussen de trams door wriemelen, om naar hun trein te gaan enz.Dat daar ongelukken moeten van moeten komen verwonderd me niet. Ik begrijp niet dat die verbouwingen jaren geleden door een veiligheidscommissie is geraakt. |
Je bedoelt dus dat de onveiligheid rond de tramhaltes onder het Sint-Pieterstation hallucinant is.
Die veiligheidscommissie, is dat een bevoegdheid van de federale of van de Vlaamse regering? |
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=107055 |
Ik denk eerder gemeentelijk/ provinciaal en De Lijn. Ook wel NMBS
|
Citaat:
Je moet niet dénken maar zéker weten, Giserke. Ik herhaal dus de vraag nog eens: Die veiligheidscommissie, is dat een bevoegdheid van de federale of van de Vlaamse regering? Ik kan me moeilijk voorstellen dat het veiligheidsbeleid van de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen aan de stad Gent of aan de provincie werd toevertrouwd. Op federaal niveau heeft de N-VA nog altijd geen dikke vissen gevangen, maar op Vlaams niveau moet een sprotje toch aan de haak te slaan zijn? |
http://www.projectgentsintpieters.be/praktische-info
Stad Gent Vlaams Gewest De Lijn Infrabel B-Holding Je hoeft nu ook niet overal communautaire spoken te zien... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En er zal nog wel meer zijn dat mensen niet begrijpen. Dat Walen in Rome ongestraft verkozenen des volks mogen de deur wijzen bijvoorbeeld. |
Citaat:
|
*KNIP*
|
Ik heb idd die tekst gevonden op de website van De Morgen So what?? This juist wat hij zegt.
Knuppel, jij hebt in de hele draad nu nog niks terzake gezegt. |
Citaat:
|
Wat kan er trouwens veel gezegd worden als jij zelf niks anders te zeggen hebt dan wat er in De Morgen al gezegd is?
|
heu discutie openen bijvoorbeeld?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be