Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   gezocht : hulpverleners (https://forum.politics.be/showthread.php?t=10708)

papertje 18 maart 2004 22:14

dag allemaal,
Ik ben op zoek naar mensen die werken als hulpverlener of al stage deden in deze sector en die 10 minuutjes van hun tijd kunnen missen. ik heb hun hulp nodig om een korte vragenlijst in te vullen die ik verwerk in mijn thesis. Concreet moeten de mensen die ik zoek in contact staan met personen die verplicht zijn hulp te vragen, bv therapie ivm drugs of seksuele delicten, in het kader van probatie, internering of op eender welke manier opgelegd. Eender wie is goed, dat mogen psychologen, sociaal assitenten, therapeuten, justitieassistenten enzo zijn. Ik wil alleen maar vrij oppervlakkige info weten omdat er nog niet veel literatuur over te vinden is (ik zoom in op allochtonen), dus er is geen gevaar voor 't beroepsgeheim en het vraagt niet veel tijd.
Ik hoop dat er reactie komt, zonder jullie hulp zou ik mijn thesis niet kunnen realiseren! Alvast heel erg bedankt, je kan me mailen op [email protected] , hier een berichtje plaatsen, me een privébericht laten ... dan stuur ik de vragenlijst door.

Eyjafjallajökull 7 augustus 2017 17:11

Dan zit je hier goed. Psychologen genoeg hier.

You've got mail btw !

Xenophon 7 augustus 2017 17:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door papertje (Bericht 377485)
dag allemaal,
Ik ben op zoek naar mensen die werken als hulpverlener of al stage deden in deze sector en die 10 minuutjes van hun tijd kunnen missen. ik heb hun hulp nodig om een korte vragenlijst in te vullen die ik verwerk in mijn thesis. Concreet moeten de mensen die ik zoek in contact staan met personen die verplicht zijn hulp te vragen, bv therapie ivm drugs of seksuele delicten, in het kader van probatie, internering of op eender welke manier opgelegd. Eender wie is goed, dat mogen psychologen, sociaal assitenten, therapeuten, justitieassistenten enzo zijn. Ik wil alleen maar vrij oppervlakkige info weten omdat er nog niet veel literatuur over te vinden is (ik zoom in op allochtonen), dus er is geen gevaar voor 't beroepsgeheim en het vraagt niet veel tijd.
Ik hoop dat er reactie komt, zonder jullie hulp zou ik mijn thesis niet kunnen realiseren! Alvast heel erg bedankt, je kan me mailen op [email protected] , hier een berichtje plaatsen, me een privébericht laten ... dan stuur ik de vragenlijst door.

Ik heb enkele jaren ervaring als justitieassistent, als je vragen heb stuur ze maar door.

Universalia 7 augustus 2017 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8503923)
Dan zit je hier goed. Psychologen genoeg hier.

You've got mail btw !

Ik dacht vroeger dat de beste stuurlui aan wal stonden maar bij nader inzien bleken die aan 'den toog' te staan.

Schipper naast Mathilde?¿

Eyjafjallajökull 8 augustus 2017 06:40

Om toch even het belang van deze draad extra te benadrukken : zonder onze hulp kan de ts haar thesis niet realiseren.

Dus graag wat verantwoordelijkheidszin aub !

Anna List 8 augustus 2017 07:18

Citaat:

dag allemaal,

in die groep inzoemen op allochtonen ... zou je niet beter op een kleinere groep focussen, Lieve?

Marie van de koster 8 augustus 2017 14:04

Ik sta in contact met mensen die hulp vragen door mijn vrijwilligerswerk.
Maar dat zijn oudere autochtonen en die zijn in studies over hulpverlening of gewoon in de maatschappij niet meer interessant tegenwoordig.

Henri1 8 augustus 2017 14:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8503928)
Ik heb enkele jaren ervaring als justitieassistent, als je vragen heb stuur ze maar door.

U hebt wel ervaring ja, dat klopt.

Skobelev 8 augustus 2017 15:23

Als EHBO-er sta ik ook klaar voor mensen die hulp nodiig hebben, telt dat ook?

Xenophon 8 augustus 2017 16:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 (Bericht 8504381)
U hebt wel ervaring ja, dat klopt.

Wat dacht je, dat ik zou overdrijven?

Eyjafjallajökull 9 augustus 2017 05:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8504143)
in die groep inzoemen op allochtonen ... zou je niet beter op een kleinere groep focussen, Lieve?

Nuttige opmerking lijkt me.

Trouwens, lol @ niet veel literatuur over te vinden :-P

Anna List 9 augustus 2017 06:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8504719)
Nuttige opmerking lijkt me.

Trouwens, lol @ niet veel literatuur over te vinden :-P

die zin heb ik als student toch ook nog een paar keer gebruikt, meestal was ik toen nog niet in de bib geraakt.

vaak moest je dan een week of drie nadien bij dezelfde prof gaan vragen of je je onderwerp niet nog mocht vernauwen wegens het teveel aan materiaal ... en die prof maar elke keer zijn gezicht in de plooi houden. dat ben ik pas veel later gaan apreciëren, die proffen humor.

Eyjafjallajökull 9 augustus 2017 07:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster (Bericht 8504379)
Ik sta in contact met mensen die hulp vragen door mijn vrijwilligerswerk.
Maar dat zijn oudere autochtonen en die zijn in studies over hulpverlening of gewoon in de maatschappij niet meer interessant tegenwoordig.

Het gaat hier wel om verplichte hulpvraag.

Dit helpt Lieve niet veel vooruit natuurlijk...

Eyjafjallajökull 9 augustus 2017 21:45

Trouwens, diep in de grond schuilt er in Khil ook een hulpverlener ! :-P

Truder 9 augustus 2017 21:49

Citaat:

... (ik zoom in op allochtonen), dus er is geen gevaar voor 't beroepsgeheim...

:rofl::rofl::rofl::cheer:

Eduard Khil 9 augustus 2017 21:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8505358)
Trouwens, diep in de grond schuilt er in Khil ook een hulpverlener ! :-P

gatverdamme

en ze lopen er weer allemaal in hé

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be