![]() |
De Lijn staakt weer maandag in Antwerpen
Een echte schande is dat,en dan maar de mensen aanmoedigen om met het openbaar vervoer te komen
Ik roep iedereen op om terug een auto te kopen,en de stad eens ferm te laten dicht slippen :evil::evil::evil: |
:silly:
|
£Een gezondere reaktie : ook de auto thuis laten en je uitsluitend per paard, os, hondekar of fiets verplaatsen... Ik ben ook slachtoffer : ik moet maandag als belonng met een autist op stap & gewoonlijk pakken we dan een trammetje naar Snt Anneke of Mersem of zo... Een pntje pakken n de kickboksclub aan de Bredabaan is bv. heel spectaculair!
Bovenden laat mjn hartkwaaltje het mj niet toe verder dan 6km te frietsen. |
Allemaal ontslaan en mensen aanwerven die WEL willen werken.
|
Citaat:
|
Waarom de staking?
|
Citaat:
|
Citaat:
Meer loon Minder uren Meer veiligheid Verlof kunnen nemen Minder managementspesterijen Werkdruk (is te veel kan minder) Volle stakingskassen Meer personeel |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zolang een normale kaartjesknipper niet terug gewoon met de bus meerijdt zouden die gasten alle dagen moeten staken.
|
Citaat:
En het raakt me toch niet , want moet niet meer gaan werken. Pistolekes, bij de bakker 800m verder, haal ik wel met mijn wagen |
Citaat:
Dit is eigelijk nog rotter dan staken omdat men niks zeker meer weet,ik ga in ieder geval te voet naar het werk ... |
Citaat:
Fiets, trein, auto, wandelen, taxi, carpoolen,... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vriendje van Sfax ? |
Tof, ik heb maandag om 8.30 examen. Echt leuk dat de lijn dit middenin de examenperiode doet. Gaan ze zeker sympathie mee winnen bij de studenten. :niceone:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be