![]() |
Euro 2008: Britten scharen zich achter Oranje
Vanavond opende Zwitserland in Basel het toernooi met een duel tegen Tsjechië. De Limeys keizen partij vóór Nederland.
Maar voor wie zal u [als belg zijnde] supporteren? |
http://forum.politics.be/showthread.php?t=106722
Trouwens... die Britse peilingen waren aardig gebiased door de mensen van GeenStijl. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mee eens - zo geliefd zijn wij niet (nooit geweest ook - anders zou "dutch" iets minder onaardige betekenissen hebben dan nu (going dutch, in-dutch... etc)
|
Citaat:
|
Citaat:
Zij gunnen de Nedelanders niets ,dat hebben zelfs hun ministers de afgelopen jaren bewezen. |
Citaat:
Leve de Verenigde Provinciën. Maar al dat voetbalgezever, dat ze dat eens opstoven met een uitje. |
Citaat:
|
Frankrijk en Duitsland, zoals altijd.
|
Força Portugal!!!!
|
Citaat:
Je kent natuurlijk deze klassieker: Voetbal is geen zaak van leven of dood, het is veel belangrijker! |
Nu Nederland Italie, de wereldkampioen heeft verslagen ,zijn de Belgen wel erg stil.
Hun heilige bewondering voor de Latino's heeft een knauw gekregen. |
Citaat:
|
Citaat:
Als Nederland met hetzelfde totaalvoetbal kan uitpakken als gisteren, zal Frankrijk content mogen zijn dat het maar 3-0 zou zijn. |
Citaat:
goed dat ik mij bij 'de Belgen' niet aangesproken voel ! doe mij maar Nederland ! compleet mét oranjegekte ! zalig uit de bol gaan ! |
Citaat:
Heel wat van die uitdrukkingen komen trouwens uit de tijd dat de Nederlandse vloot de vloer aanveegde met de Britten :-) |
Citaat:
|
Ik stem zeker en vast niet voor de hollanders :lol:
Mijn favoriet is Portugal |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be