![]() |
Euro '08 : wie gaat winnen?
welke ploeg supporteer jij?
wie denk je ga winnen ? ik sta achter Portugal en die gaan het winnen . ![]() |
Voetbal stinkt.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dan ebben ze het over sportieve bal en ni de fysieke balon :-P |
Citaat:
Een beetje als het Eurosongfestival dus ? Dan maken de Belgen geen kans , de nieuwe oostbloklanden stemmen toch maar voor elkaar . Citaat:
|
Citaat:
|
Nederland wint het natuurlijk:-P
|
Citaat:
Ik supporter voor Duitsland, die het in de finale winnen tegen Portugal. Trouwens, Portugal was sterk gisteren! |
Citaat:
Volleybal : Met een paar onnozelaars een bal in de lucht houden Basketbal : Een beetje naar een ring smijten en duwen naar elkaar Tennis : Met 2 de bal over het net krijgen. Und so weiter. Ik denk niet dat er veel voetballers roepen "ik heb de bal" bij balbezit. Normaal ziet het team zelf wel wie de bal heeft. |
Italy
|
Forza Azzurri! :cheer:
|
Ik geef Portugal een goede kans om de finale te spelen. De groepen A en B, en C en D zijn volledig uit elkaar gehaald. Dat wil zeggen dat Portugal Spanje, Italie, Nederland, Frankrijk of Zweden pas in de finale kan tegen komen. De grootste concurrenten voor die finaleplaats zijn Duitsland en Kroatie.
|
Citaat:
Vind ik wat vreemd. |
de beste?
|
ik vond Portugal nu toch niet zo overtuigend gisteren, vooral na hun eerste goal was er niet veel meer aan, het mag wel gezegd worden dat de Turken goed weerstand boden
ik ga wachten tot dat de wedstrijd van maandag met onze noorderburen om te kiezen tussen Italië of Portugal |
Ik heb voor de eindzege gepronostikeerd op Duitsland. Veilige keuze, dunkt me.
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be