![]() |
Examens?
Wie heeft er examens? wie is er bezig? wie heeft ze volledig achter de rug? en hoe ging/gaat/zal het gaan het?
ben je bezig aan het blokken? wat studeer jij dan? Ik heb binnenkort paar examens, ik doe computer os'es en computer netwerken en het is echt moeilijk. Het is niet iets dat ik moet leren of mijn neus in de cursussen steken maar iets dat je kunt of niet kunt en dus begrijpt of niet begrijpt en verder kunt toepassen of niet kunt toepassen en zeker met subnetten en ip berekeningen enzo als je begrijpt wat ik bedoel en ook die verschillende algorithmen die gebruikt worden in de processen en threads van os. wie studeert ook zo iets en wa heb je dan te vertellen over examens en leerstof? in ieder geval wens ik jullie veeeeeeeeeeel succces! |
Burg Ir
Dinsdag thermodynamica maar da ebk nr tweede zit gezet zaterdag elektriciteit en magnetisme moet lukke maandag kansrekenen en statestiek moet ook lukken |
Citaat:
in u plaats zou ik geen minuut vrij hebben voor te forummen :-D |
Morgen: cost accounting en financiële analyse: ofwel er nipt door ofwel een tweede zit.
Woensdag: Engels schriftelijk Donderdag: Engels mondeling Dinsdag: sociaal recht :cheer: |
Citaat:
|
?
|
Kansrekening en statistiek, de grootste onzin wiskunde die er is.
|
Citaat:
I agree maar verplicht vak Saai vak ook |
Citaat:
*jaloers* Maar ze zijn wel niet geweldig gespreid precies. :( Ik heb er morgen, dan woensdag. Dan de woensdag erna, zaterdag en dinsdag. |
Leve Wiskunde op secundair niveau :cheer:
|
Beste forumgenoten,
aan ALLE studenten (ook de Belgicisten) veel goeie moed gewenst en evengoeie examens!!! welgemeend van uw aller flippende floppy |
Citaat:
Maar..............waar is je avatar??:-o |
Citaat:
Gij zijt precies selectief blind? |
Citaat:
en heb ook nog analyse en informatica maar da beschouwk als verre toekomst:-D edit: dit doet me eraan denken dat ik terug met gaan lere:-( |
Citaat:
Onze examenperiode begint morgen pas, daarmee. Succes! |
Citaat:
|
Citaat:
De twee weken blok eindigen vandaag, en morgen begint de examenperiode officieel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be