![]() |
na 5757 jaar leeftijd van de aarde komt er nog een einde van de wereld in 2008
the-end.com
![]() Citaat:
|
Ik dacht dat we nu (2008) in het jaar 5769 van de joodse kalender waren...
Dat boek is dus al 12 jaar over datum |
Citaat:
|
Wat krijg ik wanneer ge blijkt verkeerd te zijn?
|
de maya kalender stopt in 2012
en die klein bosindiaantjes zullen het toch wel weten zeker in 2012 wordt de aarde om zeep geholpen door libertarische zelfmoordterroristen die president Hillary willen vernietigen |
Citaat:
'Doch van die dag en van die ure weet niemand, ook de engelen der hemelen niet, ook de Zoon niet, maar de Vader alleen. Want zoals het was in de dagen van Noach, zo zal de komst van de Zoon des mensen zijn. Want zoals zij in [die] dagen vóór de zondvloed waren, etende en drinkende, huwende en ten huwelijk gevende, tot op de dag, waarop Noach in de ark ging, en zij niets bemerkten, eer de zondvloed kwam en hen allen wegnam, zo zal ook de komst van de Zoon des mensen zijn.' Als Jezus Christus het nog niet weet wanneer die dag zal komen, hoe kunnen louter mensen het dan weten? |
Citaat:
|
Citaat:
Als het wel waar is. Zou je dan niet bang moeten zijn? |
Citaat:
Als het wel waar is moet je ook niet bang zijn, want je kan er dan toch niets aan veranderen. Dus gewoon genieten van het leven en laten zagen. |
Citaat:
'Wie in de Zoon gelooft heeft het eeuwige leven, wie de Zoon niet wil gehoorzamen zal dat leven nooit niet kennen. Integendeel, Gods toorn blijft op hem rusten.' Johannes 3:36 Citaat:
|
Citaat:
Het leven hoeft geen hel op aarde te zijn. |
Citaat:
Ik geloof ook dat de hel op aarde nog niets is vergeleken met de hel die God gemaakt heeft voor diegenen die sterven in hun zonden. |
Citaat:
Ik deed een poging om aan te tonen hoe stom zo'n voorspelling is... |
Citaat:
Mooie omslag, dat wel. |
Volgens mij komt het einde van de wereld op 15 juli
|
Het einde van de wereld is zowat 6000 jaar geleden begonen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Donde puedo encontrar La Nucia? Es que no tengo ni puta idea donde esta. |
Citaat:
Daaruit concludeer ik dus dat ik, iemand die noch in god, noch in zijn zoon of andere sprookjes gelooft, tóch het eeuwige leven zou kennen. Uiteraard in het geval dat dit dan toch na mijn dood zou blijken te bestaan - iets waaraan ik zéér sterk twijfel, maar dit terzijde. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be