![]() |
Roger Verhiest is de zesenvijftigste forummer van de week
Het is weeral zondag, tijd voor een nieuwe FvdW, de gelukkige is Roger Verhiest.
Roger beschrijft zichzelf als volgt: °1945 Grootvader van 6 (7e in bestelling, wat vertraagd door Olympische Spelen) Vader van 3 dit jaar 40 jaar gehuwd & altijd met dezelfde vrouw in pensioen na een carrière als transportbediende, onderhandelaar, adviseur bij projecten en onthaalvader. internationalist - esperantist - positief gelovend in vooruitgang ondanks alles hartlijder & diabetes type 2 lijdend - pillenpakker dol op reizen, steden, openbaar vervoer, amateur kok van simpel dinges. |
De traditionele openingsvraag: hoeveel keer eet je frieten per maand en wat is je lievelingssaus?
|
In hoeveel landen ben je al op reis gegaan?
|
Pluche, waarom zijn er geen puntentellingen meer?
|
Roger, hoe en wanneer ben je in het esperantisme terechtgekomen?
|
Gefeliciteerd met je uitverkiezing Roger. Eindelijk mag je vragen beantwoorden i.p.v. vragen stellen:twisted:. Ik denk dat je over een week een opgelucht mens zal zijn, nu je heel deze draad legaal mag volspammen met je antwoorden. Denk je ook niet?
:-P:-P:-P |
Citaat:
|
Citaat:
Hoe kunnen de Olympische spelen voor vertraging zorgen? |
Citaat:
- veulenfilet - mosselen - gepaneerde gebakken visfilets (fish & chips !) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik was altijd geïntresseerd, maar had een niet bepaald nine to five job - ik volgde van tijd de uitzendingen van Koot en Bie (hun Esperanto-lessen), maar uiteindelijk heb ik de koe bij dde horens genomen nin 2004 en ben met de FEL en daarna de CVO cursussen Esperanto gaan leren in 2005 mijn diploma gekregen en dezelvde zomer naar een congres in Vilnius gereisd. Ik heb nu een Esperanto blog op ipernity en gaf gehoor aan Pelgrim zijn oproep om me in te zetten om Facebook in een Esperanto versie te bekomen. |
Citaat:
|
Citaat:
Het is volkomen chronoclastisch geïnfibuleerd. |
Citaat:
2. Ze gaat na wat de mogelijkheden zijn en selecteert de chinese volksrepubliek als betrouwbaar "leverancier" 3. In het milenniumjaar wordt daar ons "Anouk" geboren en afgehaald 4. Het nieuws over hun 4de kind is inderdaad dat het waarschijnlijk "beschikbaar" komt na de olympische Spelen.. maart-april 2009.. |
welke partij stem je?
|
Kun je heavy metal appreciëren?
|
Verhofstadt of Leterme?
|
Vlaanderen of Belgie?
|
Ben je fan van Helmut Lotti?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be