Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   Ex-penningmeester N-VA-jongeren naar Vlaams Blok (https://forum.politics.be/showthread.php?t=10727)

Jörgen Noens 19 maart 2004 13:59

Ex-penningmeester N-VA-jongeren naar Vlaams Blok

BRUSSEL 18/03 (BELGA) = De 23-jarige Brusselaar Jeroen Messiaen,
gewezen nationaal penningmeester van de N-VA-jongerengroepering
Ronduit, stapt over naar het Vlaams Blok. Dat melden de Vlaams Blok
Jongeren van het arrondissement Brussel-Halle-Vilvoorde. "Messiaen is
van oordeel dat alle Vlaams-nationalisten zich moeten groeperen binnen
het Vlaams Blok en ziet daarom geen heil meer in de N-VA", zo luidt
het bij het Blok./.EDG (PSM)

zorroaster 19 maart 2004 14:00

Ouuuuuuuddddd nieuws. Hoe wanhopig is het Blok als ze dit soort dooie mussen al moet gaan recycleren?
Zeker als je weet dat dat type maar liefst de volle twee weken penningmeester is geweest van Ronduit...

Tegendradigaard 19 maart 2004 14:08

Dat was toen in de periode dat dien tiep nog geen type was denk ik.

Vlaamse democraat 19 maart 2004 14:30

Voor één keer moet ik zorroaster gelijk geven. Mijn vriend las dat vanmorgen in de krant en vroeg of ik Jeroen Messiaen kende. Ik moest even nadenken maar toen viel mijn frank dat die inderdaad lid was van N-VA Brussel. Hij is alleen nooit erg actief geweest en was inderdaad pas sinds een paar weken penningmeester van Ronduit.
Eerlijk gezegd vraag ik me ook af of dit nu zo'n groot nieuws was.

Luddo 19 maart 2004 14:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Dat was toen in de periode dat dien tiep nog geen type was denk ik.

:D

Loreke 19 maart 2004 15:04

Dat is nu al de derde persmededeling op een maand tijd over diene nitwit.

IS het de bedoeling van het blok om elke onnozelaar die overstapt drie keer aan te kondigen?

Tegendradigaard 19 maart 2004 15:08

Dat moet ge nu nie persoonlijk pakken, maar waarom is den enen overlopen steevast nen onnozelaar en nen anderen overloper een wijs en verstandig mens ?

Staan daar vastgelegde criteria voor ?
Of hangt het af van welke richting die overlopers uitgaan ? 'k hem dien indruk toch.

S. 19 maart 2004 15:53

Wow, het blijft maar overstappen regenen. Vers van de pers:

Citaat:

Achternicht van de tante van de schoonzus van Geert Bourgeois van N-VA naar Vlaams Blok

BRUSSEL 19/03 (BELGA) = De 23-jarige Brusselse Anneke Verstraeten,de achternicht van de tante van de schoonzus van Geert Bourgeois stapt over naar het Vlaams Blok. Dat melden de Vlaams Blok-Jongeren van het arrondissement Brussel-Halle-Vilvoorde. "Verstraeten is van oordeel dat alle Vlaams-nationalisten zich moeten groeperen binnen het Vlaams Blok en ziet daarom geen heil meer in de N-VA", zo luidt het bij het Blok. De partij vermeldt dat er ondertussen ook gesprekken lopen met de tante van schoonzus van de achternicht van Geert Bourgeois en de schoonzus van de achternicht van de tante van Bourgeois. Vooral die laatste zou een ongelofelijke aanwinst zijn. /.EDG (PSM)

jan hyoens 19 maart 2004 16:00

jongens, jongens, hoe kon de jorgen weten dat dit al hier gepost was? Hij komt hier maar een paar keren per jaar. Meldt dit dan gewoon aan de moderator in plaats van weer verzuurd te keer te gaan. Het doet jullie echt pijn he!

Brugge Veilig en Leefbaar 19 maart 2004 16:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
jongens, jongens, hoe kon de jorgen weten dat dit al hier gepost was? Hij komt hier maar een paar keren per jaar. Meldt dit dan gewoon aan de moderator in plaats van weer verzuurd te keer te gaan. Het doet jullie echt pijn he!

Leugenaar ! Jorgen zit regematig op het internet, maar meestal onder één van zijn nicks, en nogal dikwijls in samenwerking met u, Jantje...
Is dan alles bedrog en misleiding in het Vuile Blok (VB) ? :roll: 8O

Rosse van Rostock 19 maart 2004 16:34

Wat een groot nieuws zeg, proleet A vervoegt proleten B,C,D,...,Y,Z wat een nieuws.

Ik zou daar trouwens niet al te fier over zijn, over al die overlopers!!

Calle 19 maart 2004 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Dat moet ge nu nie persoonlijk pakken, maar waarom is den enen overlopen steevast nen onnozelaar en nen anderen overloper een wijs en verstandig mens ?

Staan daar vastgelegde criteria voor ?
Of hangt het af van welke richting die overlopers uitgaan ? 'k hem dien indruk toch.

Natuurlijk.

Als de overstap NAAR het VB is , dan is het een held.

Anders is het een postjespakker.

Vlaamse Leeuw 19 maart 2004 23:45

Jeroen is welgeteld een paar weken penningmeester geweest van Ronduit! N-VA. Dus zo'n grote vangst is het nu ook niet he.

Doffer 19 maart 2004 23:47

[size=6]LAAT JE NIET VANGEN...[/size]

[size=18]ALLE BERICHJTEN VAN DE BLOKKERS.... IS GEWOON MAAR ... PROPAGANDA IN OPDRACHT VAN DE PARTIJ!

DUS GEDAAN .... MET ELK EERLIJK "GESPREK" OP DIT FORUM[/size]
[/size]

luc broes 22 maart 2004 15:56

[quote="S."][quote]Achternicht van de tante van de schoonzus van Geert Bourgeois
Na al die zwaarwichtige aantijgingen en meldingen van overstap, even een grapje. Ergens in de Vlaanders werden die ingewikkelde familiebanden alsvolgt kleurrijk aangedikt:

Achternicht van de tante van de schoonzus van Geert Bourgeois die moet nonkel zeggen tegen de brug van Zelzate

luc broes 22 maart 2004 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Doffer
[size=6]LAAT JE NIET VANGEN...[/size]
[size=18]ALLE BERICHJTEN VAN DE BLOKKERS.... IS GEWOON MAAR ... PROPAGANDA IN OPDRACHT VAN DE PARTIJ!
DUS GEDAAN .... MET ELK EERLIJK "GESPREK" OP DIT FORUM[/size]
[/size]

DIT IS EEN BERICHT VAN EEN ZEKER BART TOMMELEYN EN DE ASSISTENT VAN SENATOR Q. BEIDE VLD.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be