![]() |
Amsterdam topzakenstad
Citaat:
Het verbaast me dat Brussel het altijd slecht doet in dit soort ranglijsten. In theorie heeft Brussel namelijk een enorme voorsprong op Amsterdam, aangezien Brussel het politieke centrum van Europa is. |
Amsterdam een stad ? :-D :lol:
|
Citaat:
Brussel is de wereldhoofdstad van de lobbyisten... je kan nu eenmaal niet alles hebben : Berlijn is voor de financiën minder belangrijk dan Frankfurt, zoals Rotterdam voor wat de financiële wereld betreft ook de mindere is van Amlsterdam.. Tekenend is bv; dat fortis zijn hoofdkwartier naar Amsterdam verlegde of zal verleggen... Waarmee nog maar eens aangetoond is dat een verenigde Nederlanden slechts de politieke uitdrukking zal zijn van wat inmiddels in een snelvaarttijd een economisch feit wordt. |
Van alle jongeren in Amsterdam is 55% niet-westerse allochtoon.
hup euh... 'holland'?... :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
4,3 % buitenlanders. :-P |
Citaat:
Bovendien heeft Amsterdam een ontzettend infrastructureel probleem. Uitbreiding van de stad is moeilijk, omdat het midden in moerasland ligt. Infrastructurele verbeteringen, zoals metro, doorbreken van de congestie op wegen, is daardoor zeer kostelijk. |
;-)
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Weet je bijvoorbeeld dat de Brusselse ring (snelweg R0) nog altijd niet "rond" gesloten is? Weet je dat er géén directe spoorverbinding is tussen Brussels Airport en het hele noorden van Belgie (richting Antwerpen, Mechelen...)? En wat de metro betreft, wat denk je van een metrolijn die in de buurt van de tweede belangrijkste treinstation van het stad (BXL Noord) langs komt, maar daar niet stopt! Dit soort "Belgische efficientie" heb je niet in Amsterdam of in de andere zakensteden. |
Citaat:
Er is maar één echte stad in Nederland! ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Brussel is te Frans en met Engels kun je daar moeilijker terecht dan in Amsterdam |
Citaat:
Dan hoort Rotterdam er bij .Jammer voor het Gooi dat dan de tot "de Rand"behoort |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou mij schamen. Jek, een topzakenstad. Zo leeghoofdig en vol goedkope hoeren. Geef mij maar een cultuurstad. Charmant, interessant, mooi, gezellig, levenslustig en met veel knappere hoeren. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be