Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Armoede en de Antwerpse prestige projecten (https://forum.politics.be/showthread.php?t=107301)

duveltje382 9 juni 2008 15:42

Armoede en de Antwerpse prestige projecten

En ik moet dat nieuw museum er nog bij zetten,maar vind daar geen beelden van

maar wat met de armoede in Antwerpen+ 20% hé :evil:

Chipie 9 juni 2008 15:58

Is dat dit?

Is dit gebouw de hoofdzetel van de Ku Klux Klan? :oops:

Firestone 9 juni 2008 15:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 3484347)
En ik moet dat nieuw museum er nog bij zetten,maar vind daar geen beelden van

Het MAS :cheer:

Pelgrim 9 juni 2008 20:43

je vergeet het prestigeproject der prestigeprojecten: de lange wapper.

HAMC 9 juni 2008 21:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim (Bericht 3485357)
je vergeet het prestigeproject der prestigeprojecten: de lange wapper.

Heb je Maria Vogels gehoord over die brug? Een paar jaar terug was die brug goed voor Antwerpen en van de week zegt ze dat die brug slecht is voor Antwerpen.

Vogels wordt gewoon hallucinant, wie gelooft daar nog in?

freespirit 10 juni 2008 02:06

'Don't look back' ... wie zei dat nu ook weer? We zullen deheer P.J. daar op tijd en stond aan herinneren. :evil: Ik denk niet dat de burgemeester of de schepenen in één van die risicobuurten voor de Lange Wapper wonen, dus waarom zich zorgen maken. Het zijn toch maar de bewoners van illustere sociale woonwijken als De Luchtbal en een sociaal achtergestelde buurt als Deurne-Noord die de massa's fijn stof over zich heen krijgen, dus waarom getreurd? Patrick en zijn logeclubke heeft daar absoluut geen last van !!! Misschien kunnen we eens voorstellen om het traject langs de Zuidkant te leggen, over de lofs van 1 miljoen euro en meer op 't Zuid'. Maar dan zal het ineens niet meer kunnen, want daar wonen natuurlijk vele van zijn ogenschijnlijke linkse, intellectuallistische vriendjes. 'Don't look back', mag ik die uitspraak ook hanteren als ik per ongeluk (?) P.J. van zijne fiets heb gereden (als ie er al eens met ene zou rijden)?

duveltje382 10 juni 2008 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 3484396)
Het MAS :cheer:

Idd beste Firestone naar dat beeld was ik op zoek,het kan hier niet ontbreken hé

De schoofzak 10 juni 2008 17:03

Die katedraal waar ze in Antwerpen zo fier over kunnen doen,
en dienen boerentoren,

zijn die gezet in tijden dat er "minder honger" was dan nu ???

Was de Kennedy-tunnel indertijd geen prestige-projekt, waarvan helderzienden zegden dat ie veels te groot was en nooit ofte nooit ekonomisch te verantwoorden zou zijn?

En wat ik ook niet snap: wat geeft het meest fijn stof: ne kamion die 15 km moet omrijden, of ene die 15 km kan korter doen, maar dan over een brug rijden.

The duty of the opposition is to oppose, maar hier gooien ze er toch met een klak naar toe hoor.

freespirit 10 juni 2008 18:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 3487764)
Die katedraal waar ze in Antwerpen zo fier over kunnen doen,
en dienen boerentoren,

zijn die gezet in tijden dat er "minder honger" was dan nu ???

Was de Kennedy-tunnel indertijd geen prestige-projekt, waarvan helderzienden zegden dat ie veels te groot was en nooit ofte nooit ekonomisch te verantwoorden zou zijn?

En wat ik ook niet snap: wat geeft het meest fijn stof: ne kamion die 15 km moet omrijden, of ene die 15 km kan korter doen, maar dan over een brug rijden.

The duty of the opposition is to oppose, maar hier gooien ze er toch met een klak naar toe hoor.

Duidelijk niet van Antwerpen, of toch zeker de betreffende wijken niet zeker, Schoofzak? Een tunnel over het gehele traject is een milieuvriendelijkere en veel goedkopere oplossing. Begin je last van de warmte te krijgen?

Pelgrim 10 juni 2008 20:12

de kathedraal en de boerentoren staan daar alleen maar, het ergste dat ze kunnen doen is iemands zicht ontnemen op wat er achter staat (en dat hangt dan weer af van waar je zelf staat).
De kennedytunnel staat ook in niemands weg, ze loopt namelijk over de schelde.
Het lange wapper project is heel andere koek, men moet de schaalmodellen ervan maar eens bekijken , je kan ze zo vinden op het net.

De schoofzak 10 juni 2008 20:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door freespirit (Bericht 3488296)
Duidelijk niet van Antwerpen, of toch zeker de betreffende wijken niet zeker, Schoofzak? Een tunnel over het gehele traject is een milieuvriendelijkere en veel goedkopere oplossing. Begin je last van de warmte te krijgen?

oh pardon, ik dacht dat de titel van de draad was "armoede en de antwerpse prestige projekten".

Idem dito als reaktie op de pelgrim.

Dope 10 juni 2008 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 3484347)
maar wat met de armoede in Antwerpen+ 20% hé :evil:

ja!!

wat daarmee????

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be