![]() |
Betrand Sassoye speelt met vuur ...
Wie wil zien welk "materiaal waarmee explosieven gemaakt kunnen worden" bij ex-CCC-er Bertrand Sassoye werd gevonden, moet hier eens naartoe surfen.
Het is duidelijk: Sassoye speelt met vuur(werk). |
De manier waarop men met gewone middelen al een type bom kan maken zijn spijtig genoeg (te) makkelijk te vinden op het internet.
|
Citaat:
|
Vuurwerk verbieden
|
Citaat:
Voor wat? Het niet doorgeven van een adreswijziging, het aansteken van vuurpijlen, het bijwonen van een proces en het bezit van software die niet eens verboden is. |
Moest diene pipo in mijn straat vuurpijlen afsteken, ik zou hetzelfde gevoel krijgen als ik Dutroux op het buurtspeelpleintje sprookjes zou zien voorlezen aan de kindjes...
|
Citaat:
En wat is er dan gemakkelijker dan iemand aan te pakken met een "verleden". |
dubbel
|
Wat? Heeft de CCC nu al raketwerpers en mortieren? Die linkse terroristen deinzen echt voor niets terug.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Gaan ze weer beginnen? Waar zijn die mee bezig?
|
Citaat:
Volgens sommigen is dat ook de kern van de zaak: in functie van het DHKP-C proces de sfeer wat oppompen, het concept "terreurdreiging" in de mensen hun hoofd prenten en een dosis angst zaaien. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat betekent hetgeen ze nu doen eigenlijk? Ik dacht ze naar cassatie gingen na de vrijspraak voor het hof van beroep in Antwerpen? |
Citaat:
U als fan van de CCC laat u leiden door uw gevoel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Twee vuurpijlen en een stuk lont. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be