![]() |
Alleen voor echte mannen: wie zou je weleens lekker willen verwennen:
Ik bedoel, in je meest vochtigste dromen, droom je weleens dat je die ene bepaalde vrouw eens lekker op de keukentafel.............een..........eh.... ontbijtje zou willen geven.
Ik ga voor Daphne Bunkskoek...... ![]() |
Elke draad die zich daartoe leent verdient dit beeldje:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
En ik val best op blond. Op rood nog meer dat vind je hier amper, helaas. |
Citaat:
Tenzij ze een ladyshave hebben....:roll: Eén van mijn exen had echt kastanjerood haar! Waanzinnige meid, wat heb ik spijt dat...............:evil: ![]() |
Citaat:
|
Citaat:
refr.: Meisjes met rooie haren die kunnen kussen dat is niet mis Meisjes met rooie haren kunnen je zeggen wat liefde is Jajaja meisjes met rooie haren kunnen je zeggen als je ze kent Of je de grote liefde, de grote liefde voor altijd bent Toen ik daar lag op mijn balkon Zag ik haar liggen in de zon Ze was heel mooi, ja dat is waar Maar 't mooiste was haar rode haar refr. Die mooie tijd ging snel voorbij Het lag aan haar echt niet aan mij Ze was heel mooi, ja dat is waar Maar 't mooiste was haar rode haar refr. Jajaja meisjes met rooie haren kunnen je zeggen als je ze kent Of je de grote liefde, de grote liefde voor altijd bent (M.Oberdorffer/H.G.Moslener/P.van Zijl) |
![]() ![]() ![]() Dat samen met Rooske Van Acker en met een tussenpose van een paar dagen per dame. |
Hmmm , alleen al om met haren auto te kunnen rijden :-P
![]() |
Citaat:
Even de voorraadkast aanvullen zeker! :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be