Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   borstvoeding op 8j. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=107393)

morgen 11 juni 2008 00:47

borstvoeding op 8j.

http://youtube.com/watch?v=fxv6R9fUO74

Kim 11 juni 2008 12:39

Wtf? 8O

Komaan zeg, dat is gewoon ziek!

Derk de Tweede 11 juni 2008 12:43

Wordt soms in Africa gedaan om de eerste ovulatie na een geboorte uit te stellen.
Een zogende vrouw is meestal onvruchtbaar!
Maar hier zal dat zeker niet van toepassing zijn.

job 11 juni 2008 13:07

human nature

Anna List 11 juni 2008 13:14

haha lol

filmpje met jongetjes was er wellicht zelfs voor hen over ;-)

morgen 11 juni 2008 13:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 3490239)
Wordt soms in Africa gedaan om de eerste ovulatie na een geboorte uit te stellen.
Een zogende vrouw is meestal onvruchtbaar!
Maar hier zal dat zeker niet van toepassing zijn.

mja, als 'anticonceptiemiddel' vind ik dat nog iets anders.

job 11 juni 2008 13:38

human nature

duveltje382 11 juni 2008 13:39

Idd laat de natuur zijn gang maar gerust gaan hoor ,ik begrijp Kim haar reactie gewoonweg niet :roll:

Kim 11 juni 2008 13:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 3490438)
Idd laat de natuur zijn gang maar gerust gaan hoor ,ik begrijp Kim haar reactie gewoonweg niet :roll:

Jij bent dus van mening dat het perfect normaal is dat kinderen van 8 (!) nog aan de borst van hun moeder hangen???

Ik vind dat ziek, echt ziek!

Kim 11 juni 2008 13:43

Dat je als moeder zoiets kunt toelaten begrijp ik echt niet!

lantjes 11 juni 2008 13:54

8O'k heb dat al horen vertellen van mannen van +/- 30.....of was het enkel "om eens te proeven"?8O (ni naar mij kijken hé...'k heb nog nooit een zogende vriendin gehad...)

Derk de Tweede 11 juni 2008 13:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lantjes (Bericht 3490515)
8O'k heb dat al horen vertellen van mannen van +/- 30.....of was het enkel "om eens te proeven"?8O (ni naar mij kijken hé...'k heb nog nooit een zogende vriendin gehad...)

Het smaakt ook helemaal niet lekker, net suikermelk!

duveltje382 11 juni 2008 14:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kim (Bericht 3490456)
Dat je als moeder zoiets kunt toelaten begrijp ik echt niet!

Waarom niet Kim zeg dan wat er juist fout aan is,het heeft dan ook veel te maken met gevoelens van dat kind,die moeder verdient bij mij zelfs een dikke vette pluim
Kinderen hebben moeder en vader liefde nodig,maar nu ga maar lekker werken met zen twee en laat het kind maar over aan derde,das juist opvoeden
Ik had hier iemand op het forum belooft dat ik deze gebreken van de tijd zou aantonen,wel dat is er al eentje van zé

Kim 11 juni 2008 14:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 3490537)
Waarom niet Kim zeg dan wat er juist fout aan is,het heeft dan ook veel te maken met gevoelens van dat kind,die moeder verdient bij mij zelfs een dikke vette pluim
Kinderen hebben moeder en vader liefde nodig,maar nu ga maar lekker werken met zen twee en laat het kind maar over aan derde,das juist opvoeden
Ik had hier iemand op het forum belooft dat ik deze gebreken van de tijd zou aantonen,wel dat is er al eentje van zé

Er is niets mis mee om je kind borstvoeding te geven. Er is wel iets fundamenteel mis als je je kind op haar 8 jaar nog borstvoeding geeft.

Hoe lang gaat ze er nog mee doorgaan, die moeder? Tot haar kind zestien is misschien??? 8O

Neen, ik vind dat erover gaan en ik vind het zeker geen vorm van moederliefde.

manta 11 juni 2008 14:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 3490537)

Komaan duveltje , die klein is 8 jaar 8O ...

't Lijkt me in dit soort gevallen eerder een stoornis bij de moeder te zijn ... Mss kan ze dat niet missen om zich op die manier toch belangrijk te vinden of zo .
Of het voor de kinderen een goed idee is betwijfel ik ook , om de voedingsstoffen is het hen niet te doen , en op die leeftijd zijn er al wel andere manieren om moederliefde te ontvangen ...
Kortom , 't mens is gewoon geflipt :?

duveltje382 11 juni 2008 14:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 3490574)
Komaan duveltje , die klein is 8 jaar 8O ...

't Lijkt me in dit soort gevallen eerder een stoornis bij de moeder te zijn ... Mss kan ze dat niet missen om zich op die manier toch belangrijk te vinden of zo .
Of het voor de kinderen een goed idee is betwijfel ik ook , om de voedingsstoffen is het hen niet te doen , en op die leeftijd zijn er al wel andere manieren om moederliefde te ontvangen ...
Kortom , 't mens is gewoon geflipt :?

Hier gaat het meer over het idee om nog echt moeder te zijn,en geen overgestresseerde vrouw die alles probeert uit haar carrière te halen ten kosten van de kinderen zoals nu het geval is meestal
Ik vond het idd ook wel raar als ik het filmpje bekeek,maar ik begrijp het wel

duveltje382 11 juni 2008 14:22

Even dit nog ook dit vind ik kindermishandeling als moeder en vader geen tijd hebben voor hun eigen kinderen,en deze laten opvoeden door derde :evil:

lantjes 11 juni 2008 14:38

1 Bijlage(n)
het gat in de markt...? :-D

Bijlage 34465

morgen 11 juni 2008 14:51

stopt ge normaal ni ongeveer wanneer het kind tandjes begint te krijgen ofzo? :)

duveltje382 11 juni 2008 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door morgen (Bericht 3490673)
stopt ge normaal ni ongeveer wanneer het kind tandjes begint te krijgen ofzo? :)

Mss voor sommige vrouwen nog leuk hé :-P

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be