![]() |
borstvoeding op 8j.
|
Wtf? 8O
Komaan zeg, dat is gewoon ziek! |
Wordt soms in Africa gedaan om de eerste ovulatie na een geboorte uit te stellen.
Een zogende vrouw is meestal onvruchtbaar! Maar hier zal dat zeker niet van toepassing zijn. |
human nature
|
haha lol
filmpje met jongetjes was er wellicht zelfs voor hen over ;-) |
Citaat:
|
human nature
|
Idd laat de natuur zijn gang maar gerust gaan hoor ,ik begrijp Kim haar reactie gewoonweg niet :roll:
|
Citaat:
Ik vind dat ziek, echt ziek! |
Dat je als moeder zoiets kunt toelaten begrijp ik echt niet!
|
8O'k heb dat al horen vertellen van mannen van +/- 30.....of was het enkel "om eens te proeven"?8O (ni naar mij kijken hé...'k heb nog nooit een zogende vriendin gehad...)
|
Citaat:
|
Citaat:
Kinderen hebben moeder en vader liefde nodig,maar nu ga maar lekker werken met zen twee en laat het kind maar over aan derde,das juist opvoeden Ik had hier iemand op het forum belooft dat ik deze gebreken van de tijd zou aantonen,wel dat is er al eentje van zé |
Citaat:
Hoe lang gaat ze er nog mee doorgaan, die moeder? Tot haar kind zestien is misschien??? 8O Neen, ik vind dat erover gaan en ik vind het zeker geen vorm van moederliefde. |
Citaat:
't Lijkt me in dit soort gevallen eerder een stoornis bij de moeder te zijn ... Mss kan ze dat niet missen om zich op die manier toch belangrijk te vinden of zo . Of het voor de kinderen een goed idee is betwijfel ik ook , om de voedingsstoffen is het hen niet te doen , en op die leeftijd zijn er al wel andere manieren om moederliefde te ontvangen ... Kortom , 't mens is gewoon geflipt :? |
Citaat:
Ik vond het idd ook wel raar als ik het filmpje bekeek,maar ik begrijp het wel |
Even dit nog ook dit vind ik kindermishandeling als moeder en vader geen tijd hebben voor hun eigen kinderen,en deze laten opvoeden door derde :evil:
|
1 Bijlage(n)
|
stopt ge normaal ni ongeveer wanneer het kind tandjes begint te krijgen ofzo? :)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be