![]() |
De KUST- tramlijn staakt vandaag woensdag
De KUST- tramlijn staakt vandaag woensdag.
Weet er iemand waarom? |
Misschien vonden ze het al te lang geleden dat ze nog eens gestaakt hadden ?
|
Citaat:
|
Tram dacht waarschijnlijk: "Kust mijn kloten, als ze in Antwerpen en Gent mochten staken, blijf ik vandaag ook maar in de remise staan."
|
Citaat:
|
Afnemend vervoer, ook bij de RTM:
![]() |
beu gekust te worden?
|
K3 zijn verantwoordelijk daarvoor :
Kustjesdag, kustjesdag Ja, vandaag is kustjesdag! |
Citaat:
Oh neen , sorry , 'k had een "s" over 't hoofd gezien ... Kutjesdag bestaat nog ni zeker ??? :-( |
Citaat:
Volgens mij is dat een héél slecht idee, aangezien men op het openbaar vervoer niet kan rekenen.:? |
Citaat:
|
Citaat:
Trouwens, die baan is er gekomen onder impuls van Zijne Majesteit Koning Léopold II. Je kan je geschiedenis gewoon niet wegvegen txiki, hoe graag je ook wilt. De namen van onze Koningen zullen over 10000 jaren nog bekend zijn.:-) |
Citaat:
Kunt er ineens frituur de congo opendoen hé :-P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb twee voorstellen: Herman van den Reeck-laan en anders: Txiki Baigorri-laan |
Citaat:
Nog beter had men ze helemaal laten verzanden, en de trambedding ook. Er is plaats genoeg een kilometer binnenlands, buiten ons meest zeldzame nanatuurgebied, voor deze meest dodelijke der beddingen en meest polluerende en meest geluidspolluerende der Vlaamse banen |
Citaat:
|
Citaat:
Ach nee, laat maar zitten. Er zijn daar boeken genoeg over verschenen. Vertel me nog eens iets over die zand- en luchtkastelen van je. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be