![]() |
Komt Verhofstadt terug?
De speculaties worden steeds luider dat Verhofstadt terugkomt.
Als de crisis in Belgie structureel is ,vraag ik me af wat Verhofstadt nog kan doen om het op te lossen? Citaat de Morgen: En daar is Guy Verhofstadt weer De suggestie dat Guy Verhofstadt zou kunnen terugkeren naar de nationale politiek is bij Open Vld niet langer als vloeken in de kerk. Voorzitter Bart Somers vermeldde de mogelijkheid tijdens het Terzake-debat gisteren zelfs expliciet: "Een terugkeer van Guy Verhofstadt als premier is plan B." Vandaag laat fractieleider Bart Tommelein, een vertrouweling van Patrick Dewael, in Knack het volgende optekenen: "Het post-Verhofstadttijdperk is nog niet aangebroken. Het is niet omdat hij nu niet voor het voetlicht staat dat Guy geen invloed meer zou hebben. Bij Open Vld is hij nog altijd de onbetwiste leider. Als hij morgen besluit om de touwtjes weer in handen te nemen zal niemand hem dat beletten." Verhofstadt als troefkaart wanneer Leterme tegen de vlakte gaat; er is een tijd geweest dat Open Vld'ers hun coalitiepartners net daarvoor waarschuwden. Maar stilaan mag het weer hardop gezegd worden. De peilingen die zich laten samenvatten als heimwee naar Verhofstadt zijn daar volgens insiders niet vreemd aan. |
:clapping: :jerry:
eindelijk,de Redder van België komt terug de enige die bekwaam is om dit op te lossen graag gezien door de Walen opnieuw beleid van klasse zoals de laatste 8 jaar, voorspoed, sociale rust, internationaal aanzien |
Citaat:
Of wacht... |
Citaat:
Geen te veel grappen vandaag hé,ik ben niet in de stemming hoor .... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Verhofstadt terug en dan Fluppe de taaie koning worden.
Ik ga nog veel leute hebben, zo te zien. |
Citaat:
|
Citaat:
De rollen omdraaien laten zij niet gebeuren. Nu is het weer naarstig zoeken naar collaboranten om de tij te keren in de richting van het "oude Belgie" Verhofstadt is iemand die die rol ,met plezier zal vervullen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze hebben ze voor het kiezen. |
Citaat:
De kiezers bij de volgende verkiezingen hebben liever paars+groen terug dan weer een jaar ruzieën zonder bestuur. YLT terug naar af: nu kan hij niet meer scoren met kreten als "wie gelooft die man nog" en "goed bestuur". |
Citaat:
maar nee hoor he's time has past... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder is Leterme zeker wat lichter dan Verhofstadt maar tis nie daarom dat we nu altijd nen zwaarderen moeten gaan nemen hé... den dikken dehaene heeft ons al voldoende een raar beeld gegeven int buitenland :-P. |
ja, in de VS zijn ze nog niet uitgelachen met die rare die bij bush met zijn armen stond te molenwieken.
|
Citaat:
Na een vilvoordse loodgieter een konijn uit gent gevolgd door een geitenboer uit ieper....Nu nog een zakkenwasser uit de walen ,en het circus is kompleet... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be