![]() |
Arena geeft woonpremie aan daklozen 8)
![]() 07:38:47 BRUSSEL - Minister van Sociale Integratie Marie Arena (PS) wil het aantal daklozen aanzienlijk naar beneden brengen. Ze biedt daklozen die voor het eerst op een vast adres willen gaan wonen een vestigingspremie van 800 euro aan. Arena kondigt dat aan in een gesprek met de krant De Morgen. Tegelijk wil ze dat OCMW's indien nodig de huurwaarborg voorschieten, die betrokkenen binnen de drie jaar terug moeten betalen. Arena legt haar plan dit weekend voor op de superministerraad. PS kiest voor de kansarmen 8) Respect voor de PS !!! :!: :D |
Och ja waarom niet. Misschien kan de PS ineens gratis alcohol verschaffen ook. Ik zou wel eens willen zien hoe die woningen eruit zien als die "verworpenen der aarde" daar een half jaar in hebben verbleven.
Maar dan krijgen die een door het OCMW betaalde poetsvrouw toegewezen. |
Citaat:
:x :x :x |
[quote="Kristof Miele"]
Citaat:
de niet Vlamingen ook of is eigen ik van tel :lol: |
Citaat:
en die poetsvrouw zal voor de bierblikjes op te kuizen zijn zeker of de spuiten... want ze hebben het allemaal zelf gezorgd... van pretentie gesproken, man of vrouw :x :twisted: |
[quote="Rood Valkje"]
Citaat:
|
[quote="Kristof Miele"]
Citaat:
mag ik uw partijvoorkeur , zou al veel duidelijk maken :roll: |
[quote="Rood Valkje"]
Citaat:
Wat doet het er toe, waar je grootmoeder boemboem deed :?: |
gezien ik een solidair mens ben met een goed hart juich ik dit initiatief toe.
maar ook hier geldt m.i. het principe: hulp voor eigen volk eerst. |
Citaat:
Solidair mens? Goed hart? Misschien... Weinig verstand? Zeker! |
Citaat:
|
Citaat:
Als we alle vreemdelingen die hier in een doos komen slapen een eigen woning moeten geven blijven we goed bezig |
Citaat:
|
Citaat:
|
6% van de Vlamingen leeft in (verdoken) armoede. Nog eens 15% leeft op de rand van de armoede. Deze voor ons volk onwaardige toestand, dit exces van het liberalisme, moet beantwoord worden met het solidarisme.
|
Citaat:
|
Citaat:
we kunnen als criterium natuurlijk ook schoenmaat nemen, maar we gaan ervan uit dat nationaliteit nog een klein beetje betekenis heeft waar het gaat om middelen ( SZ ) die in de geest van volkssolidariteit binnen de natie hun oorsprong en doel vinden. |
Citaat:
|
Citaat:
En...de marginalen "die niet willen deelnemen aan onze samenleving"moeten daar dan maar niet aan deelnemen en er zeker niet door onderhouden worden. In meer beschaafde tijden werden die gewoon verjaagd. |
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:47. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be