Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   leuk wandelweggetje (https://forum.politics.be/showthread.php?t=107449)

circe 12 juni 2008 07:29

leuk wandelweggetje

Voor degenen die geen hoogtevrees hebben.

Bekijken op eigen risico:

El camino del Rey

willen we samenleggen om wat balustradekes te laten herstellen?

Txiki 12 juni 2008 07:36

Lijkt me een leuke weg om te doen. Hier is tenminste nog één kant rots. 'k Heb eens gewandeld waar de linkerzijde stijl naar beneden gaat en aan de rechterzijde iets lager een rivier stroomt. Bovendien moest'k de rivier oversteken. Het brugje was bestond uit drijvende vaten. Best spannend.

Wat ik me bij de weg in het filmpje wel afvraag: als die ballustrades, en dus dat hele wegje, zo weinig onderhouden is, hoe stevig is dat wegje dan nog? Er is een moment waarop daar een serieus gat in is. Dat lijkt me al minder aangenaam...

floppy 12 juni 2008 07:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 3492330)
Voor degenen die geen hoogtevrees hebben.

Bekijken op eigen risico:

El camino del Rey

willen we samenleggen om wat balustradekes te laten herstellen?

Willen we samenleggen voor een verrassing voor de verjaardag van de sprookjeskoningin? Een ENKELE reis zal volstaan, denk ik.

manta 12 juni 2008 07:49

Mooi weggetje :-P
En waneer vertrekt ge voor dien uitstap Circe ??? (goei schoenen aandoen hé ...)

In Spanje kom je vaak van die rotbaantjes tegen , ene kant rots en andere kant een gat van kweetniehoeveel metertjes diep .

Doet me denken aan die baan in Bolivie :lekker cruisen

circe 12 juni 2008 08:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 3492344)
Lijkt me een leuke weg om te doen. Hier is tenminste nog één kant rots. 'k Heb eens gewandeld waar de linkerzijde stijl naar beneden gaat en aan de rechterzijde iets lager een rivier stroomt. Bovendien moest'k de rivier oversteken. Het brugje was bestond uit drijvende vaten. Best spannend.

Wat ik me bij de weg in het filmpje wel afvraag: als die ballustrades, en dus dat hele wegje, zo weinig onderhouden is, hoe stevig is dat wegje dan nog? Er is een moment waarop daar een serieus gat in is. Dat lijkt me al minder aangenaam...

één serieus gat? ge hebt het niet uitgezien hé! hoe hoger hij klimt hoe leuker het wordt en hoe meer gaten er zitten.

Ik vind dat zoiets ofwel moet hersteld worden, ofwel afgesloten voor het publiek.

circe 12 juni 2008 08:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 3492367)
Mooi weggetje :-P
En waneer vertrekt ge voor dien uitstap Circe ??? (goei schoenen aandoen hé ...)

In Spanje kom je vaak van die rotbaantjes tegen , ene kant rots en andere kant een gat van kweetniehoeveel metertjes diep .

Doet me denken aan die baan in Bolivie :lekker cruisen

naar boven zou geen enkel probleem zijn, het probleem ontstaat pas als ik terug naar beneden moet, dan draai ik dikwijls weg. Lijkt me niet aangewezen op dat weggetje.

BigF 12 juni 2008 08:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 3492409)
één serieus gat? ge hebt het niet uitgezien hé! hoe hoger hij klimt hoe leuker het wordt en hoe meer gaten er zitten.

Ik vind dat zoiets ofwel moet hersteld worden, ofwel afgesloten voor het publiek.

Dat paadje is ook afgesloten voor het publiek.
Maar het is blijkbaar niet al te moeilijk om die afsluiting te omzeilen...

Txiki 12 juni 2008 08:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 3492409)

Nee ik heb het niet uitgezien. Ik moet af en toe wat statistieken en literatuur bekijken ook he.

manta 12 juni 2008 09:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 3492438)
Nee ik heb het niet uitgezien. Ik moet af en toe wat statistieken en literatuur bekijken ook he.

't Zou nochtans een geweldig filmke zijn voor zo'ne 3D-bioscoop ...Wedden dat er veel ziek worden :lol:

Txiki 12 juni 2008 09:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 3492478)
't Zou nochtans een geweldig filmke zijn voor zo'ne 3D-bioscoop ...Wedden dat er veel ziek worden :lol:

:-D Schitterend idee!

Bovenbuur 12 juni 2008 10:23

Niet stijler en zeker niet hoger dan in de grand canyon, maar hier en daar wel erg smal ja, en die gaten in de weg dragen ook niet bij aan een gevoel van veiligheid...

Havana 6 februari 2009 22:24

Ik ben er nog geweest afgelopen jaar, maar heb toch maar gepast.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be