Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   BUB op 'Man Bijt Hond' (https://forum.politics.be/showthread.php?t=10751)

§tijn 19 maart 2004 19:54

N.a.v. de VLD oproep tot het schrijven van lezersbrieven kwamen in een reportage enkele doorgewinterde lezersbriefschrijvers aanbod. Eén van de geintervieuwde had ook een lezersbrief over de BUB geschreven omtrent het event. lijsttrkkerschap van Prins Laurent

Zijn tekst
"De BUB, Belgische Unie- Union Belge. heeft Prins Laurent gevraagd als lijstrekker, als hij nu nog weer iets verkeerd zegt staat hij voor BUB (persoon lacht)".

(Waar zit de grap).
Maar toch weeral extra publiciteit voor de BUB!

Foundation 19 maart 2004 20:12

Inderdaad, heb het ook net gezien!

Onrechtstreekse reclame... meer dan welkom!

Foundation 19 maart 2004 20:14

Overigens flauwe grap inderdaad... Er kwam ook iets in van BUB'ers herkennen aan hun gezicht als ge iets gelijkaardigs tegenkomt of zo... Erg volwassen (het zal geen Belgisch gezinde zijn geweest waarschijnlijk)...

Ik vraag mij af of die uitzending nergens te herbekijken valt.

§tijn 19 maart 2004 20:16

Misschien op hun website www.manbijthond.be , en ja, het was idd een republikein of NVA'er.

Fribre 19 maart 2004 20:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Foundation
Overigens flauwe grap inderdaad... Er kwam ook iets in van BUB'ers herkennen aan hun gezicht als ge iets gelijkaardigs tegenkomt of zo... Erg volwassen (het zal geen Belgisch gezinde zijn geweest waarschijnlijk)...

Ik vraag mij af of die uitzending nergens te herbekijken valt.

23.35 2335 Man bijt hond (H)
(herhaling van 19.40 uur)

Fribre 19 maart 2004 20:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door §tijn
een republikein en/of NVA'er.

§tijn 19 maart 2004 20:18

Men kan ook royalist zijn en op het Blok stemmen, men kan ook Vlaams-nationalist zijn en op de VLD stemmen...

Fribre 19 maart 2004 20:19

Citaat:

Men kan ook royalist zijn en op het Blok stemmen, men kan ook Vlaams-nationalist zijn en op de VLD stemmen...

Ja maar het kwam percies over alsof een N-VA'er geen republikein is.

Integendeel, als je ergens republikeinen zal vinden, dan zal het wel bij de N-VA zijn! :wink:

§tijn 19 maart 2004 20:20

Er zullen ook wel confederalisten & voorstanders van een Zweeds koningshuismodel bij de NVA zitten.

1handclapping 19 maart 2004 20:23

Spijtig dat ge die beroepspartaibriefschrijvers niet op dit forum kon zien schrijven....
Hoe staat de B.U.B. tov de VLD ? Elke partij is dus wel in principe tegen alle andere (behalve als ze er een kartel mee vormen) - maar ik zie
feitelijk niet veel antagonisme tussen de B.U.B en de V.L.D. doctrine..

O ja : ik feliciteerde Patriot nog onafgezien dat hij in de Forumverkiezing mijn quasi ergste vijand is met zijn sympathie voor Groen ! de partij
die eigenlijk absoluut niet tegen de staat België is -
n.a. van zijn post op de Tine's site.

Zal groot-West Vlaanderen morgen Antwerpen annexeren ?
Voor een politieke thriller op dit Forum !

Fribre 19 maart 2004 20:24

Citaat:

Er zullen ook wel confederalisten & voorstanders van een Zweeds koningshuismodel bij de NVA zitten.

Evenveel zoals er vlaamsnationalisten in de BUB zitten, zeker? :wink:

Foundation 19 maart 2004 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fribre
23.35 2335 Man bijt hond (H)
(herhaling van 19.40 uur)

Mercikes Fribre

Foundation 19 maart 2004 20:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 1handclapping
Hoe staat de B.U.B. tov de VLD ? Elke partij is dus wel in principe tegen alle andere (behalve als ze er een kartel mee vormen) - maar ik zie
feitelijk niet veel antagonisme tussen de B.U.B en de V.L.D. doctrine..

Wel, wij hebben een programma dat niet onmiddellijk in het lijstje links of rechts is thuis te brengen. Daarom is centrum de beste keuze. Ooit heeft een experimentje gelopen om het anders te doen, maar dat is slecht afgelopen.

Ons programma bevat bepaalde sociale maatregelen (zoals solidariteit over de grenzen heen), maar zeker niet minder liberale (een zeker soort van burgerzin en eigen verantwoordelijkheid). Dat laatste is bijvoorbeeld hetgeen ons ons standpunt tav de faciliteiten doet aannemen: zij dienen afgeschaft, het is ieders verantwoordelijkheid er zelf voor te zorgen dat men geintegreerd geraakt waar men woont.

Verder ook een grote hang naar progressiviteit en eenheid in verscheidenheid (een sterk Europa), minder regels maar duidelijke regels en eenvormige cijfers, wetgeving, statistiek (bvb verkeer, het staatsapparaat...)

En inderdaad, ik zelf had voornamelijk VLD roots totdat ik zo gedegouteerd was door hun confederalisme dat ik mij iets beters, kleinschaligers, persoonlijkers heb gezocht. En ik moet eerlijk zeggen: ik heb het getroffen bij BUB!

Tantist 19 maart 2004 21:43

Citaat:

"zal wel"... Wie bijvoorbeeld? Namen noemen!

Hans1 20 maart 2004 01:06

Ik heb man bijt hond gisterenavond gezien. Wat een flauwe plezanterik, die flamingant, alle B.U.B.'ers hebben een vieze smoel. Was hij dan zelf B.U.B.'er ofzo? :wink:

UNIE 20 maart 2004 11:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Ik heb man bijt hond gisterenavond gezien. Wat een flauwe plezanterik, die flamingant, [size=7]alle B.U.B.'ers hebben een vieze smoel. [/size]Was hij dan zelf B.U.B.'er ofzo? :wink:

:lol: :lol: :lol: :lol:

kempenaar 20 maart 2004 13:59

Dju, ik heb man bijt hond maar half gezien gisteren.
Heeft niemand dat op video, 'k wil dat wel eens zien.

Zeg dan nog dat de media niet belgisch gezind is :lol:

Luddo 20 maart 2004 14:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot
Citaat:

Ik heb man bijt hond gisterenavond gezien. Wat een flauwe plezanterik, die flamingant, [size=7]alle B.U.B.'ers hebben een vieze smoel. [/size]Was hij dan zelf B.U.B.'er ofzo? :wink:

Hoe kon die dat nu weten?

Zeno! 20 maart 2004 15:53

Citaat:

Citaat:

:roll:

:lol:

Luddo 20 maart 2004 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zeno!
Citaat:

:roll:

:lol:

Nog altijd dezelfde, met zijn haar in zijn ogen en zijne plastron scheef!!!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be