![]() |
Magnificat moet zijn onderschrift veranderen.
Hij kakken op mijne draad.
Ikke kakken op zijn onderschrift. Er zijn vast meer mensen die last hebben van dat hyperkinetische geflikker onder zijn schrijfsels dan van de dlemld-draad. Daar kunt ge gewoon wegblijven. Magni komt ge overal tegen. Vandaar; Magni moet zijn onderschrift veranderen. Ik word er mottig van. En u? Indien de moderatie dit zou beschouwen als iets 'persoonlijks' ofzo, geef toe eh mannen, ge wordt er onnozel van. |
ja, sommige afbeeldingen zie je niet, maar die dat je niet wilt zien, die staan constant te dansen voor je ogen!
afvoeren dus maar niet persoonlijk opnemen hé, magni ;-) |
Citaat:
't Gaat toch over zijn onderschrift? Deze draad is zo persoonlijk als wat. Profiteer er dus maar van, zodra the others hem vinden gaat-ie dicht. |
Misschien is dat enorm irritante flikkerende onderschrift in vieze kleurtjes een soort van compensatie voor een ondermaats lichaamsdeel of ego of iets dergelijks. Hoe dan ook weg ermee.
|
Citaat:
ma goed, het is wel persoonlijk.... |
Citaat:
Die über-afzichtelijke jeanet uit zijn avatar staat intussen ook geblokkeerd. Fabiola, tot daar aan toe. Maar zijn huidige is gewoon erover. |
als ze me hier een ban voor aansmeren schrijf ik naar de gazet!
neh. |
Citaat:
Bedoel je dat ze twee ruggen heeft? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat onderschrift valt toch nog mee?:-(
Het lijkt me correcter te zoeken naar een algemeen geldende regel. Ik heb ergens een voorstel gelezen om de grootte van het onderschrift te beperken. Dat is iets voor de mods. |
Onderschrift verwijderen , ze ne keer laten speken op ne foto van fabi en vooral ... Een week (of een jaar) op kamp sturen in antarctica ...:evil:
|
Citaat:
Daar wil ik niks mee te maken hebben. Hier gaat het enkel over Magni's onderschrift. We gaan niet veralgemen. Doe dat maar in suggesties en mededelingen ofzo Zuiver gericht op Magni. One target. Easy kill. ;-) |
Ik vind het mooi. Mag ik hier mijn vurigste hoop uitdrukken dat Magni er binnenkort nog wat lijntjes aan toevoegt?
|
Leuke bijwerking van de poll; hij leert ons dat djiezes en hrafnar in hun broek gescheten hebben!
Altijd fijn, die kleine weetjes. |
Citaat:
:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: Kill Magni :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
Voor twaalf uur 's middags gene sterken drank voor u zenne ...:evil: Laat magni maar wat hout zagen met de kettingzaag , dan is't mss ineens gedaan met zagen ... ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
:cheer: :cheer: :cheer: Kill Magni :cheer: :cheer: :cheer: [Wilfried Martens mode] Geef ons machetes ! [\Wilfried Martens mode] als Anna later première wordt ontkent ze toch dat gezegd te hebben, dan beweer ik dat ik geroepen heb : 'geef ons manchetten' of zoiets onnozels |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be