![]() |
Eerste resultaten wijzen op NEE in Ierland
*knip*
Loutere copy/paste is niet toegestaan op p.be |
*knip*
Loutere copy/paste is niet toegestaan op p.be |
laten we de officiële uitslag afwachten alvorens de champagne te ontkurken
|
voorlopige resultaten
*knip* Loutere copy/paste is niet toegestaan op p.be |
Hopelijk word het nee
|
Rejoice! :)
|
Ach, of Ierland het nu goedkeurt of over een paar maanden, zoveel maakt dat niet uit. 8-)
|
Citaat:
Je kan toch niet rustig accepteren dat een paar duizend stemmen het verpesten voor de rest van de europese bevolking? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het is enkel door een bepaald artikel in de Ierse grondwet dat het daar een verplichting was. Maar zoals je merkt levert dat alleen maar problemen op. Uiteindelijk stemmen de Ieren hoofdzakelijk nee omdat ze niet tevreden zijn over hun eigen politici. Dit gaat ons dus gigantisch veel kosten en uiteindelijk zal er toch een afkooksel van de Lissabon-soep doorgepushed worden. |
dubbel
|
En dat mag zelf niet in vraag gesteld worden?
|
Citaat:
|
Ze hebben groot gelijk niet mee te doen aan die eurobureaucratische soep.
|
Citaat:
Stel je voor dat ze straks in de gemeente evergem een referendum gaan organiseren of ze een bepaalde vlaamse wet zouden accepteren of niet. En dat dat referendum dan beslissend zou zijn voor het volledig vlaamse gewest. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben overigens van mening dat dit referendum niet democratisch was. Zoals Pieke al opmerkte, heb ik niet mogen meestemmen, terwijl de uitkomst van de stemming mij toch ook treft. |
Een "grondwet" opgedrongen door plusche-zetel-zitters die hun "te leiden" mensen als te dom beschouwen, vind ik zelfs zonder te lezen al verkeerd.
maar hetgeen ik gelezen heb in de EU grondwet is ook niet bemoedigend. Vroeg of laat groeit daar een Nieuwe Sovjet Unie uit. En zoals het nu aan het gaan is, is dat vroeg. Komaan Ieren, Stem Massaal NEE. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be