![]() |
Vlaanderen populairst!
Vlaanderen... heerlijk om te wonen...
Vlaanderen populairst'Lees verder De Nederlanders hebben duidelijk een grotere dunk over de Vlaming dan de doorsnee Bekende Vlaming...' |
Citaat:
Als alles even leugenachtig is als dat laatste mag het meteen naar de prullenmand. Nederland heeft meer sterrenrestaurants dan Vlaanderen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is mede dankzij de vele Nederlandse immigranten dat we de verfransing van Voeren hebben kunnen tegenhouden.
Van mijn part mogen onze noorderburen nu allemaal massaal naar Linkebeek en Sint-Genesius-Rode trekken.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zijn er daar nog frietkoten dan ? Ik dacht gehoord te hebben dat die moesten verdwijnen, of vergis ik mij ?
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat mis ik hier eigenlijk wel een frietkot. |
Citaat:
|
Citaat:
Waar ik het niet mee eens ben is dat 65% denkt dat er in Nederland niet goed kan gegeten worden. Degenen die weten wat goed eten is zullen je zeggen dat dit onzin is. Een ster hebben bewijst overigens niet alles. Het Kardinaalshof in Brugge en De oude pastorij in Lochristie hebben er geen maar je kan er even verfijnd eten als in een sterrenrestaurant. Je betaalt er alleen niet de prijzen die in een sterrenrestaurant gevraagd worden. De kelner van het Kardinaalshof is enige tijd geleden mede-eigenaar van de zaak geworden. Vraag hem maar eens of er in Nederland niet goed kan gegeten worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De 'frietkoten' moesten verdwijnen in Limburg. Er zijn echter nog altijd talloze 'frituren'. Niet meer in 'kotjes', maar daarom verschilt het niet zoveel wat je er te eten krijgt. Je kan er evengoed een zak friet met een vleeskroket of servela in het handje krijgen, als in de frituur opeten als mee naar huis nemen. |
Citaat:
Behalve als je voor de rotzooi kiest. Er zijn best frituurtjes waar hele goeie frietjes gebakken worden en waar het stoofvlees en de goulasch ten huize bereid worden. Kies daarvoor inplaats van voor het vette fabrieksspul en je hebt nergens last van. In een sterrenrestaurant kan je trouwens niet of nauwelijks meer aan frietjes, of zelfs eender welke aardappelbereidingen, geraken. |
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=30141 |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be