Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Yeps, we komen van de meteorieten (https://forum.politics.be/showthread.php?t=107610)

circe 14 juni 2008 13:58

Yeps, we komen van de meteorieten

Via geenstijl vond ik volgende openbaring:

Citaat:

U hoeft het van ons niet aan te nemen. Daarom linken we graag door naar het wetenschappelijke bewijs dat wij afkomstig zijn van meteorieten. U is allemaal alien, geboren uit rondzwervend ruimtepuin. Twee onafhankelijk van elkaar werkende wetenschappelijke teams hebben genetisch materiaal gevonden op een meteoriet. Ze hebben zogenaamde nucleobase gevonden, het materiaal dat de basis vormt voor DNA en DNA=leven. Dus op aarde kwam er een beetje water bij, wat zouten&zuren en *plop* het eerste leven ontstond, Er werden al eerder levensbouwstoffen gevonden op meteorieten, maar toen gingen wetenschappers er nog van uit dat de ruimtesteen mogelijk vervuild was geraakt op aarde. Dat is dit maal uitgesloten. En omdat meteorieten al tijdens de formatie van ons zonnestel gevormd werden, valt aan te nemen dat nucleobase een zeer wijdverspreid materiaal is in de kosmos. Inderdaad! De ruimte zit zeer waarschijnlijk boordevol aliens in alle soorten en maten waar we straks space wars mee kunnen voeren. Doe nu maar wat nuttigs met die informatie.
Ik weet nu niet of dit voor jullie nog spectaculair nieuw nieuws is, maar ik wist dat dus al....

Wel leuk om weten dat het wijdverspreid materiaal is. Het moet dus krioelen van levensvormen in space.

zie je wel: december 2001:

http://news.nationalgeographic.com/n...armeteors.html

Hoomer 14 juni 2008 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 3498884)
Via geenstijl vond ik volgende openbaring:

Ik weet nu niet of dit voor jullie nog spectaculair nieuw nieuws is, maar ik wist dat dus al....

Wel leuk om weten dat het wijdverspreid materiaal is. Het moet dus krioelen van levensvormen in space.

zie je wel: december 2001:

http://news.nationalgeographic.com/n...armeteors.html

circe, men grote liefde op dit forum, argh, argh,argh, 't kan verkeren zei Bredero, men is van niets meer zeker in deze tijden. Men liefde is gezakt tot het vriespunt. 8O

circe 14 juni 2008 15:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 3499022)
circe, men grote liefde op dit forum, argh, argh,argh, 't kan verkeren zei Bredero, men is van niets meer zeker in deze tijden. Men liefde is gezakt tot het vriespunt. 8O

hoezo? waaraan verdien ik het dat ik nu van je liefde moet gespeend blijven?

alice 14 juni 2008 15:27

Weet je wel zeker dat je deze liefde wilt Circe?
Sommige mannen zijn echt niet bestand tegen intelligent en kritische vrouwen, misschien helpt voorzichting ontdooien wel?

Pelgrim 14 juni 2008 15:34

vreemdelingen buiten, terug naar Mars!

Hoomer 14 juni 2008 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 3499044)
hoezo? waaraan verdien ik het dat ik nu van je liefde moet gespeend blijven?

Ik vond het afschuwelijk toen ze mij wilde wijsmaken dat ik een soort aap ben, maar volgens u ben ik ne steen nen doodgewone steen.
Hoe de aarde ontstaan is laat ik in het midden, maar de mens is op één of andere manier een creatie.

circe 14 juni 2008 17:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 3499083)
Ik vond het afschuwelijk toen ze mij wilde wijsmaken dat ik een soort aap ben, maar volgens u ben ik ne steen nen doodgewone steen.
Hoe de aarde ontstaan is laat ik in het midden, maar de mens is op één of andere manier een creatie.

oei! dat moet toch ferm tegenvallen voor je dan.

zelf vind ik dit nieuwe gegevens supercool.

niet alleen ben ik een afstammeling van succesvolle voorouders die generatie op generatie hun nakomelingen tot volwassenheid konden brengen zodat die op hun beurt weer nakomelingen konden krijgen, doch hoe langer ik terugga in de tijd, hoe verder ik van huis ben (enfin, deels dan tenminste).

TVlietinck 15 juni 2008 08:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 3498884)

Inderdaad. Maar toch klopt er iets ergens nog niet helemaal...

Met zogenaamde "Von Neumann" ruimteschepen (= onbemande ruimteschepen die kopies van zichzelf bouwen telkens ze in een nieuw zonnestelsel arriveren), is het mogelijk de Melkweg binnen de paar miljoen jaar te koloniseren. De mensheid zal over een paar honderd jaar technisch in staat zijn deze ruimteschepen te bouwen.

Het feit dat wij nog geen buitenaardse Von Neumann ruimteschepen zijn tegengekomen zou kunnen betekenen dat wij de enige intelligente levensvorm in de Melkweg zouden zijn... Of misschien de eerste!?

circe 15 juni 2008 09:07

Citaat:

Het feit dat wij nog geen buitenaardse Von Neumann ruimteschepen zijn tegengekomen zou kunnen betekenen dat wij de enige intelligente levensvorm in de Melkweg zouden zijn... Of misschien de eerste!?

--------------------------------------------------------------------------------
of de LAATSTEN?

Hoomer 15 juni 2008 09:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 3500126)
of de LAATSTEN?

Nee, het spelletje dat 8000 jaar geleden is gestart moet eigelijk nog beginnen.
De mens bestaat dus korte tijd op deze bol, onze hersencapaciteit is nog maar een 8% gestegen in die jaren, we zullen pas weten als we onze hersenen op de volle 100% kunnen gebruiken.
Aan mijn hoeveelheid postings kan u zien dat ik liever lees dan reageer, ik las al 2 jaar de postings hier voor ik de eerste maal registreerde, ik wil maar zeggen ik zou over dit onderwerp een boek kunnen schrijven maar helaas ik lees liever (en dan vooral "circe")

Jazeker 15 juni 2008 11:31

Hoomer is verlie-hiefd, Hoomer is verlie-hiefd.

HAMC 15 juni 2008 11:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 3500160)
De mens bestaat dus korte tijd op deze bol, onze hersencapaciteit is nog maar een 8% gestegen in die jaren, we zullen pas weten als we onze hersenen op de volle 100% kunnen gebruiken.
Aan mijn hoeveelheid postings kan u zien dat ik liever lees dan reageer, ik las al 2 jaar de postings hier voor ik de eerste maal registreerde, ik wil maar zeggen ik zou over dit onderwerp een boek kunnen schrijven maar helaas ik lees liever (en dan vooral "circe")

Wat precies is er gestart 8000 jaar geleden?

circe 15 juni 2008 11:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 3500439)
Hoomer is verlie-hiefd, Hoomer is verlie-hiefd.

Hela hela! een beetje rustig hé! Mijnen Hoomer niet lastig vallen zenne!:lol:

Jazeker 15 juni 2008 12:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 3500507)
Hela hela! een beetje rustig hé! Mijnen Hoomer niet lastig vallen zenne!:lol:

En u tegen mij krijgen? Ik zou niet durven ;-)

Distel 15 juni 2008 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoomer (Bericht 3500160)

Welk spelletje is er 8000 jaar geleden gestart?

circe 15 juni 2008 12:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel (Bericht 3500612)
Welk spelletje is er 8000 jaar geleden gestart?

Hewel Distelke,

in tegenstelling tot ikzelf die geëvolueerd is uit een continu serie van zeer succesvolle voorouders, terug te tracen tot de ontmoeting van mijn eerste voorouderstukjes met een papa meteoor, is mijnen Hoomer blijkbaar uit klei gemaakt (al of niet gebakken). Ik denk dat hij bedoelt dat ze zijn voorouders pas 8000 jaar geleden zijn beginnen kneden (dat zullen dan MIJN succesvolle voorouders geweest zijn denk ik :wink:)

MakingProgress 15 juni 2008 12:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TVlietinck (Bericht 3500112)
Inderdaad. Maar toch klopt er iets ergens nog niet helemaal...

Met zogenaamde "Von Neumann" ruimteschepen (= onbemande ruimteschepen die kopies van zichzelf bouwen telkens ze in een nieuw zonnestelsel arriveren), is het mogelijk de Melkweg binnen de paar miljoen jaar te koloniseren. De mensheid zal over een paar honderd jaar technisch in staat zijn deze ruimteschepen te bouwen.

Maar die ruimteschepen ZIJN hier gepasseerd, en wel ongeveer 540 miljoen jaar geleden. Zij zagen een planeet met enkel bacterieel leven, waar zo veel meer mogelijk is en besloten er iets aan te doen ...

Distel 15 juni 2008 12:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 3500625)
Hewel Distelke,

in tegenstelling tot ikzelf die geëvolueerd is uit een continu serie van zeer succesvolle voorouders, terug te tracen tot de ontmoeting van mijn eerste voorouderstukjes met een papa meteoor, is mijnen Hoomer blijkbaar uit klei gemaakt (al of niet gebakken). Ik denk dat hij bedoelt dat ze zijn voorouders pas 8000 jaar geleden zijn beginnen kneden (dat zullen dan MIJN succesvolle voorouders geweest zijn denk ik :wink:)

Ik vermoedde het al. Dus nog een creationistische zot die de gigantische berg bewijzen en observaties van de evolutieleer naast zich neerlegt ten voordele van een pratende slang?

Johan Bollen 15 juni 2008 13:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel
Ik vermoedde het al. Dus nog een creationistische zot die de gigantische berg bewijzen en observaties van de evolutieleer naast zich neerlegt ten voordele van een pratende slang?

Kom, niet overdrijven. Dit is toch een gematigd creationisme waarbij alles begint 8000 jaar geleden niet? Je hebt er ook die nog geen 6000 jaar geleden beginnen.

Distel 15 juni 2008 14:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen (Bericht 3500765)
Kom, niet overdrijven. Dit is toch een gematigd creationisme waarbij alles begint 8000 jaar geleden niet? Je hebt er ook die nog geen 6000 jaar geleden beginnen.

Er bestaat geen gematigd creationisme. Immers, elke vorm van creationsime verwerpt de huizenhoge berg bewijslast voor evolutie, en dus tegen creationisme. Het gaat dus per defenitie altijd om een fundamentalistische, extreme strekking die gestoeld is op fabeltjes, ontkenning, leugens, en bedriegerij.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be