![]() |
Yeps, we komen van de meteorieten
Via geenstijl vond ik volgende openbaring:
Citaat:
Wel leuk om weten dat het wijdverspreid materiaal is. Het moet dus krioelen van levensvormen in space. zie je wel: december 2001: http://news.nationalgeographic.com/n...armeteors.html |
Citaat:
|
Citaat:
|
Weet je wel zeker dat je deze liefde wilt Circe?
Sommige mannen zijn echt niet bestand tegen intelligent en kritische vrouwen, misschien helpt voorzichting ontdooien wel? |
vreemdelingen buiten, terug naar Mars!
|
Citaat:
Hoe de aarde ontstaan is laat ik in het midden, maar de mens is op één of andere manier een creatie. |
Citaat:
zelf vind ik dit nieuwe gegevens supercool. niet alleen ben ik een afstammeling van succesvolle voorouders die generatie op generatie hun nakomelingen tot volwassenheid konden brengen zodat die op hun beurt weer nakomelingen konden krijgen, doch hoe langer ik terugga in de tijd, hoe verder ik van huis ben (enfin, deels dan tenminste). |
Citaat:
Met zogenaamde "Von Neumann" ruimteschepen (= onbemande ruimteschepen die kopies van zichzelf bouwen telkens ze in een nieuw zonnestelsel arriveren), is het mogelijk de Melkweg binnen de paar miljoen jaar te koloniseren. De mensheid zal over een paar honderd jaar technisch in staat zijn deze ruimteschepen te bouwen. Het feit dat wij nog geen buitenaardse Von Neumann ruimteschepen zijn tegengekomen zou kunnen betekenen dat wij de enige intelligente levensvorm in de Melkweg zouden zijn... Of misschien de eerste!? |
Citaat:
|
Citaat:
De mens bestaat dus korte tijd op deze bol, onze hersencapaciteit is nog maar een 8% gestegen in die jaren, we zullen pas weten als we onze hersenen op de volle 100% kunnen gebruiken. Aan mijn hoeveelheid postings kan u zien dat ik liever lees dan reageer, ik las al 2 jaar de postings hier voor ik de eerste maal registreerde, ik wil maar zeggen ik zou over dit onderwerp een boek kunnen schrijven maar helaas ik lees liever (en dan vooral "circe") |
Hoomer is verlie-hiefd, Hoomer is verlie-hiefd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
in tegenstelling tot ikzelf die geëvolueerd is uit een continu serie van zeer succesvolle voorouders, terug te tracen tot de ontmoeting van mijn eerste voorouderstukjes met een papa meteoor, is mijnen Hoomer blijkbaar uit klei gemaakt (al of niet gebakken). Ik denk dat hij bedoelt dat ze zijn voorouders pas 8000 jaar geleden zijn beginnen kneden (dat zullen dan MIJN succesvolle voorouders geweest zijn denk ik :wink:) |
Citaat:
Maar die ruimteschepen ZIJN hier gepasseerd, en wel ongeveer 540 miljoen jaar geleden. Zij zagen een planeet met enkel bacterieel leven, waar zo veel meer mogelijk is en besloten er iets aan te doen ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:39. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be