Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Suggesties & Mededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Limiet signatuur (https://forum.politics.be/showthread.php?t=107631)

Insano 14 juni 2008 23:53

Limiet signatuur

Is het mogelijk dat er een limiet wordt opgelegd voor een signatuur? Het is niet handig om telkens een halve pagina te moeten scrollen voor je de volgende post kan lezen.

Dit is op zowat alle fora waar ik kom van toepassing. Dit moet niet per se technisch opgelegd worden, gewoon een aanbevolen aantal lijnen is genoeg als maatregel.

FDM 15 juni 2008 12:26

en het ontraden van citaten

jules 15 juni 2008 19:51

ge kunt "handtekeningen tonen" afzetten in uw persoonlijke gebruikersinstellingen.

Ziet ge er wel geeneen meer.

en vroeger was er ook de optie een bepaalde maximale lengte te tonen (bv max 3 cm onderschrift en de rest wordt weggeknipt) en geen mm meer, maar ik herinner me niet meer hoe ? iemand ?

Geert C 15 juni 2008 23:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jules (Bericht 3501739)
ge kunt "handtekeningen tonen" afzetten in uw persoonlijke gebruikersinstellingen.

Wist ik niet. :-o Ga ik meteen gebruik van maken. :thumbsup:

Weezer 15 juni 2008 23:46

Citaat:

Ziet ge er wel geeneen meer.

en vroeger was er ook de optie een bepaalde maximale lengte te tonen (bv max 3 cm onderschrift en de rest wordt weggeknipt) en geen mm meer, maar ik herinner me niet meer hoe ? iemand ?

Maar dan moeten de goeien weer onder de kwaaien lijden. Sommigen maken het m.i echt te bont met hun onderschriften.

Groentje-18 16 juni 2008 00:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geert C (Bericht 3502228)
Wist ik niet. :-o Ga ik meteen gebruik van maken. :thumbsup:

Gebruik ik al heel lang. Is echt handig (aan de klachten te horen). Het nadeel is dan wel dat je ook mogelijke interessante informatie mist.

Insano 16 juni 2008 10:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 (Bericht 3502323)
Gebruik ik al heel lang. Is echt handig (aan de klachten te horen). Het nadeel is dan wel dat je ook mogelijke interessante informatie mist.

Exact :-)
Citaat:

Was dit dan beschikbaar bij gebruikersinstellingen? Als het bij een oudere versie van het forum zat, zou het toch niet te moeilijk zijn om dit opnieuw te implementeren.

Txiki 18 juni 2008 11:21

Is er een limiet ingesteld sinds kort? Er valt immers een klein stukje van het prentje in mijn handtekening weg. Ik heb geprobeerd een kleiner formaat in te passen, maar dan valt ook een stukje weg.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be