![]() |
aan de vegetariërs,
geef me eens enkele redenen waarom jullie vegetariër zijn,of geweest zijn ik vind zoiets nogal belachelijk,niet op d epersoon gericht ,maar op sommige redenen die ze dan hebben. |
Ik ben al zo'n 7 jaar vegetariër en heb er nog geen last van ondervonden. Uit ondervinding weet ik dat je totaal geen behoefte hebt aan vlees en ook door allerlei vervangprodukten (quorn, mais-, groente-, chamionburgers, ...) de nodige eiwitten kunt innemen.
|
vegatiër zijn is volgens mij niet gezond voor het lichaam, die vervangproducten kunnen nooit dezelfde energie geven als een goed stuk vlees.
Heeft er trouwens ooit al iemand een vegetariër in de bouw tegengekomen? Ik niet, die houden dat niet vol. |
Citaat:
Ik ben trouwens zelf geen vegetarier. |
Vlaamse Leeuw schreef:
Citaat:
Zolang de leeuw kan klauwen, zolang hij tofu eet! :wink: |
Citaat:
maar welk voordeel haalt u hier dan uit |
Ze weten niet wat ze missen, die vegetariërs.... :wink:
![]() |
Citaat:
Mijn zus is hier eigenlijk "eerst" mee begonnen. Simpelweg omdat ze vies werd van vlees, vis en eieren. Ze lust het echt niet. De druppel bij haar was een rotslecht gebakken "biefstuk" in Frankrijk (zo'n 4 jaar geleden). Nu geeft ze bijna over als ze ook maar een miniem stukje vlees of vis eet, bv. als er toevallig 2 mm kip in een diepvriesloempia zat. |
Citaat:
:? Er is heel wat beter vlees te vinden hoor Zenootje :P |
Citaat:
![]() |
Zeg, we hadden toch afgesproken dat ge mijn foto's NIET zou publiceren?? :twisted: :wink:
|
Citaat:
|
T'is in ieder geval ne kristelijke jongen.
Godfried zal content zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
bwa,ne goeie fast food kan smaken,natuurlijk geen gewoontes van maken |
zijn er misschien ook vegetariers die vegetarisch zijn vanwege die ozo arme diertjes :D
|
Citaat:
Ik ken een kameraad die vegetarier is geworden. Hij heeft bij Vanreusel snacks gewerkt, dat is een frikandellenfabriek. Ik heb zelf ook door zijn verhalen op punt gestaan om vegetarier te worden. Kan de smaak helaas niet missen... :wink: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be