![]() |
Met welke wagen rijd je ?
Er wordt hier regelmatig ophet forum nogal afgegeven op auto's... Sommige mensen hebben echter een liefde voor de techniek van onze automobielen...
Vandaar de vraag... Met wat rijd je ? Ik zal eerst gaan... Op het moment een Volvo XC90, nieuwe wgaen is sinds April besteld en komt in September toe :cheer: ... Een 2009 model Mercedes ML :cheer: :cheer: :cheer: Eens zien of er nog autoliefhebbers op dit forum zitten :D |
Ik kan geen auto betalen wegens te arm:cry:
|
Ik wil geen auto betalen wegens te rijk.
|
Volkswagen Polo 1.4TDI United Edition
zuinig, niet te klein, goedkoop in taxen/verzekering, en voor een 25 jarige zeker niet te shabby. Ik ga denk ik wachten op een bedrijfswagen eer dat ik iets krachtigers/duurders wil hebben ;) |
:cheer: Te voet. :cheer: Fiets. :cheer: Openbaar vervoer. :cheer:
|
Citaat:
|
Peugeot 307 Break
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ge verkoopt hem toevallig nie als tweedehands? anders ben ik misschien wel geïnteresseerd |
Ford Focus Ghia nog met de 1.8 tdci motor... maar na zijn 4 jaar zal het minder zijn. Een 1.6 tdci en geen Ghia meer.... cost cuts.
|
10 jaar oude voyager.
wss binnen een jaar of zo ford transit minibus. |
Een oudje: een Audi 80 break van 14 jaar, maar nog jaren te goed.
|
Citaat:
|
'n zwarte vijfdeurse Opel Corsa, 2 jaar oud.
|
Momenteel Ford Mondeo:
dit model: ![]() ma kga binnenkort voor de audi gaan. ale, mijn pa ga mij der een geven :) |
Citaat:
|
Citaat:
Doet dat zo'n pijn bij u mss, dat je dergelijke uitlatingen moet maken? :| |
Citaat:
En nee, jaloezie staat niet in mijn woordenboek. Enfin, dat staat er wel in, maar niet op het materiele niveau. |
:cheer: Honda CB600F :cheer:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be