Pluche |
15 juni 2008 16:23 |
Weezer is de zevenenvijftigste forummer van de week
Het is weer zondag middag tijd voor een nieuwe sessie Roger Verhiest koos zijn opvolger, de gelukkige is Weever.
Weever omschrijft zichzelf als volgt:
Ik ben nog net een produkt van de jaren '70 (°1979). Geboren en getogen in het Zeeuws-Vlaamse Terneuzen. Van mijn zevende tot mijn zeventiende op internaat gezeten aldaar. Heb een paar jaar in Antwerpen gewerkt, wat omzwervingen rond de wereld en door Nederland gedaan en ben nu weer terug in dit landje apart. Op relatief late leeftijd ben ik nog gaan studeren. Heb deze studie net afgerond en sta nu een beetje op een kruispunt in mijn leven. Kan nu wel een heel verhaal houden, maar vraag maar raak.
Van kinds af aan heb ik België een fascinerend land gevonden en ben ik geïnteresseerd in de verhouding tussen beide landen. Iets waar je als bewoner van de grensstreek toch dagelijks mee te maken krijgt. Zo ben ik ook op dit forum terechtgekomen.
Ik probeer dagelijks op de hoogte te blijven van zowel de Nederlandse als de Belgische politiek. Bij de latste verkiezingen heb ik op de Christenunie gestemd. Verder doe ik vrijwilligerswerk, ben ik geïnteresseerd in de communautaire kwestie, sport, muziek, religie, geschiedenis en nog veel meer. Voor een hoogdravende visie over hoe een economie dient te functioneren ben je bij mij aan het verkeerde adres (schoenmakers en hun leest en zo)
Ik heb een hoop gezegd, maar ook eigenlijk weer niks. Aangezien ik niet een van de meest prominente forummers ben, hoop ik zo een beetje de interesse van jullie te wekken. Je mag me over alles bevragen. Zowel over serieuze of persoonlijke issues of gewoon onzinvragen. Of je een bevredigend antwoord krijgt, is een tweede
|