Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Forummer van de week (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=169)
-   -   Weever is de zevenenvijftigste forummer van de week (https://forum.politics.be/showthread.php?t=107666)

Pluche 15 juni 2008 16:23

Weezer is de zevenenvijftigste forummer van de week

Het is weer zondag middag tijd voor een nieuwe sessie Roger Verhiest koos zijn opvolger, de gelukkige is Weever.
Weever omschrijft zichzelf als volgt:

Ik ben nog net een produkt van de jaren '70 (°1979). Geboren en getogen in het Zeeuws-Vlaamse Terneuzen. Van mijn zevende tot mijn zeventiende op internaat gezeten aldaar. Heb een paar jaar in Antwerpen gewerkt, wat omzwervingen rond de wereld en door Nederland gedaan en ben nu weer terug in dit landje apart. Op relatief late leeftijd ben ik nog gaan studeren. Heb deze studie net afgerond en sta nu een beetje op een kruispunt in mijn leven. Kan nu wel een heel verhaal houden, maar vraag maar raak.

Van kinds af aan heb ik België een fascinerend land gevonden en ben ik geïnteresseerd in de verhouding tussen beide landen. Iets waar je als bewoner van de grensstreek toch dagelijks mee te maken krijgt. Zo ben ik ook op dit forum terechtgekomen.

Ik probeer dagelijks op de hoogte te blijven van zowel de Nederlandse als de Belgische politiek. Bij de latste verkiezingen heb ik op de Christenunie gestemd. Verder doe ik vrijwilligerswerk, ben ik geïnteresseerd in de communautaire kwestie, sport, muziek, religie, geschiedenis en nog veel meer. Voor een hoogdravende visie over hoe een economie dient te functioneren ben je bij mij aan het verkeerde adres (schoenmakers en hun leest en zo)

Ik heb een hoop gezegd, maar ook eigenlijk weer niks. Aangezien ik niet een van de meest prominente forummers ben, hoop ik zo een beetje de interesse van jullie te wekken. Je mag me over alles bevragen. Zowel over serieuze of persoonlijke issues of gewoon onzinvragen. Of je een bevredigend antwoord krijgt, is een tweede

Pluche 15 juni 2008 16:23

De traditionele openingsvraag: hoeveel keer eet je frieten per maand en wat is je lievelingssaus?

Weezer 15 juni 2008 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pluche (Bericht 3501152)
Het is weer zondag middag tijd voor een nieuwe sessie Roger Verhiest koos zijn opvolger, de gelukkige is Weever.
Weever omschrijft zichzelf als volgt:

:evil::evil::evil::evil::evil:

Weezer 15 juni 2008 16:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pluche (Bericht 3501156)
De traditionele openingsvraag: hoeveel keer eet je frieten per maand en wat is je lievelingssaus?

Een keer in de week, meestal op woensdag. Zelfgemaakte frieten met belse mayonaise (Devos&Lemmens) en samoeraisaus.

duveltje382 15 juni 2008 16:27

Wel WeeVer zuip jij 8O

duveltje382 15 juni 2008 16:28

Vind jij de Z zo belangrijk?

Weezer 15 juni 2008 16:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 3501176)
Wel WeeVer zuip jij 8O

Ik drink (behalve afgelopen maandag :oops:)met mate.

duveltje382 15 juni 2008 16:29

Wat vind jij van het homohuwelijk?

Weezer 15 juni 2008 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 3501179)
Vind jij de Z zo belangrijk?

Ja! WeeZer, Zeeland, zeuren, enzovoorts :mrgreen:

duveltje382 15 juni 2008 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weezer (Bericht 3501180)
Ik drink (behalve afgelopen maandag :oops:)met mate.

Ben jij mijn maat Weezer :lol:

duveltje382 15 juni 2008 16:33

Kom je naar het duveltjesstrand op 2 augustus Weezer?

toccata 15 juni 2008 16:37

Op welke belgische partij zou je stemmen

Weezer 15 juni 2008 16:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 3501184)
Wat vind jij van het homohuwelijk?

Niet echt mijn ding. Persoonlijk vind ik het huwelijk iets tussen man en vrouw. Maar het is een verworven recht in onze landen en dat mag het van mij ook blijven.

Weezer 15 juni 2008 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 3501198)
Kom je naar het duveltjesstrand op 2 augustus Weezer?

Ik beloof niks ;)

Weezer 15 juni 2008 16:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door toccata (Bericht 3501216)
Op welke belgische partij zou je stemmen

NVA denk ik. Ik ben wel een fan van Bart Dewever, welbespraakt, intelligent en altijd goed onderbouwd. Vlaams Belang vind ik te extreem qua rechtse standpunten en de traditionele grote drie een beetje vlees noch vis, net als in Nederland.

Ik keek vroeger vaak naar Morgen beter op Canvas. Daar zat'ie een keer met een of andere baron (wiens naam ik even kwijt ben)die hem voorrekende hoeveel miljard euro de merknaam van Belgie waard was. Zijn antwoord was: 'wel, dan verkopen we die merknaam, dan zijn we van de staatsschuld af en kunnen Vlaanderen en Wallonie met een schone lei beginnen...' Schitterend. :-)

duveltje382 15 juni 2008 16:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Weezer (Bericht 3501223)
Ik beloof niks ;)

Ik kan hopen weeZer:lol:

toccata 15 juni 2008 16:48

Geloof je in de evolutietheorie?

Pluche 15 juni 2008 16:53

Sorry Weezer dat ik u naam verkeerd gespeld had!!!!

Weezer 15 juni 2008 16:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door toccata (Bericht 3501258)
Geloof je in de evolutietheorie?

Ik ben een zogezegde ontstaansagnost, dat wil zoveel zeggen als: 'Ik was er niet bij, dus ik kan weet het niet'. Ik ben wel gelovig, maar het feit dat er in de bijbel staat dat God de aarde schiep helpt me niet echt verder. Het is allemaal wel wat complexer dan dat. Ook aan evolutie zitten volgens mij wel haken en ogen.

Weezer 15 juni 2008 16:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pluche (Bericht 3501277)
Sorry Weezer dat ik u naam verkeerd gespeld had!!!!

Het is u vergeven! ;)

Verder ga ik nu eten, de rest van de vragen zal voor vanavond zijn.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be