Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Sport (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=170)
-   -   Is Tom Boonen geflikt? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=107719)

maarte 16 juni 2008 11:35

Is Tom Boonen geflikt?

Tom Boonen beweert dat hij geflikt is op een terras van het café que passa. De coke zou in zijn cola gekapt zijn waarna hij misselijk naar huis is gegaan met zijn Lore. Gelooft u zijn verhaal?

vlijmscherp 16 juni 2008 11:43

met de NWO weet je natuurlijk nooit.

weet iemand waar Firestone toen was??

Dronkoers 16 juni 2008 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door maarte (Bericht 3502913)
Tom Boonen beweert dat hij geflikt is op een terras van het café que passa. De coke zou in zijn cola gekapt zijn waarna hij misselijk naar huis is gegaan met zijn Lore. Gelooft u zijn verhaal?

:lol:

Ik had het nog voorspeld een paar dagen geleden :-P

hurricane 16 juni 2008 17:00

Citaat:

Die oude vrouwtjes toch eh.
Ze kunnen het niet laten :twisted:

laurensje 16 juni 2008 17:00

Natuurlijk door de NWO.

Al eens naar de oren van Tom Boonen gekeken? Het directe bewijs dat wij afstammen van aliens. Maar de NWO wil dit geheimhouden

*Lorre* 16 juni 2008 20:05

Eerst biedt hij zijn excuses aan en daarna gaat hij vertellen dat hij geflikt is.
Moet duidelijk zeggen van Lefevre dat hij geflikt.
Vind het maar logisch dat hij niet naar de Tour mag.
Alles op Volderke

netslet 16 juni 2008 20:17

De Nieuwe Wieler Organisatie.

Ge moogt die mannen echt niet onderschatten, zenne.

Nick_ 16 juni 2008 20:38

Ontgoocheld in Boonen. Blijkbaar heeft hij niet het stalen karakter dat hij altijd uitstraalde.
Of zou hij toch geflikt zijn? Ik geloof het niet.

In Lefevere ben ik niet ontgoocheld. Van hem had ik niks anders verwacht, dan dat hij ooit zijn eigen grote uitspraken zou moeten verloochenen.

Den Ardennees 16 juni 2008 20:38

ik mis een belangrijke optie: de joden.

De mossad zit overal, zelf in Toms entourage!

BigF 17 juni 2008 09:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door *Lorre*
Eerst biedt hij zijn excuses aan en daarna gaat hij vertellen dat hij geflikt is.

Even een kleine correctie; Boonen heeft zich geexcuseerd voor het feit dat hij op een minder fraaie manier in de pers is gekomen. Hij heeft zich nergens geexcuseerd voor zijn cocaine-gebruik.
Beetje beter naar de persconferentie luisteren de volgende keer.

Anna List 17 juni 2008 09:56

tuurlijk werd Boonen geflikt

en daar verdient iemand veel geld aan.

het is trouwens verwonderlijk dat wielrenners nog extern bereid of gekocht voedsel en dranken gebruiken !

ik denk aan steegmans, mcewen, petacchi ...

en met name aan Petacchi natuurlijk, hij heeft immers vorig jaar net hetzelfde meegemaakt : moeten thuisblijven wegens doping/drug gebruik ...

d�*t moet hem op het idee gebracht hebben.

geflikt door een jaloerse fan (van een concurrent dus) of zelfs geflikt in opdracht van een concurrent of diens sponsor.

FDM 17 juni 2008 10:21

Armstrong bij zn afscheid vd Tour : blij dat ik van de sabotage verlost ben

TB heeft wel 2 dagen gewacht om het woord geflikt te gebruiken

Anna List 17 juni 2008 10:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FDM (Bericht 3505441)
Armstrong bij zn afscheid vd Tour : blij dat ik van de sabotage verlost ben

TB heeft wel 2 dagen gewacht om het woord geflikt te gebruiken

nee, TB heeft dat direct (aan de politie cfr pv) verklaard.

Anna List 17 juni 2008 10:23

cruciaal voor een goeie complottheorie blijkt toch maar weer minstens 1 believer te zijn hé !

take that Firestone ! :-D

FDM 17 juni 2008 10:26

Ja, door de NWO
Ja, door een jaloerse fan
- zijn die laboranten wel te vertrouwen? ( raar dat de coke in zn coke werd gekapt en hij rond hetzelfde moment een controle buiten competitie kreeg )

Anna List 23 juni 2008 08:29

opmerkelijk hoe snel en makkelijk Vlaanderen weer eens een kopstuk van zijn sokkel laat knallen

gerecht kan niks vinden ? laten we toch maar al via lekken zijn carrière fnuiken ...

Pantoffeldiertje 23 juni 2008 12:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FDM (Bericht 3505455)
Ja, door de NWO
Ja, door een jaloerse fan
- zijn die laboranten wel te vertrouwen? ( raar dat de coke in zn coke werd gekapt en hij rond hetzelfde moment een controle buiten competitie kreeg )

Aangekondigde controle.

Max van Dietschland 24 juni 2008 19:48

Citaat:

U vergeet er nog één, iemand van Lijst Dedecker. ;-)

Jean-Marie Dedecker heeft in zijn smerige oorlog tegen het Vlaamse wielrennen alle belang bij deze jammerlijke zaak.

Havana 29 juni 2008 16:28

En, zijn alibi klopt, want ik heb hem zelf zien zitten op die bewuste zaterdagnamiddag.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:24.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be