![]() |
Is Tom Boonen geflikt?
Tom Boonen beweert dat hij geflikt is op een terras van het café que passa. De coke zou in zijn cola gekapt zijn waarna hij misselijk naar huis is gegaan met zijn Lore. Gelooft u zijn verhaal?
|
met de NWO weet je natuurlijk nooit.
weet iemand waar Firestone toen was?? |
Citaat:
Ik had het nog voorspeld een paar dagen geleden :-P |
Citaat:
Ze kunnen het niet laten :twisted: |
Natuurlijk door de NWO.
Al eens naar de oren van Tom Boonen gekeken? Het directe bewijs dat wij afstammen van aliens. Maar de NWO wil dit geheimhouden |
Eerst biedt hij zijn excuses aan en daarna gaat hij vertellen dat hij geflikt is.
Moet duidelijk zeggen van Lefevre dat hij geflikt. Vind het maar logisch dat hij niet naar de Tour mag. Alles op Volderke |
De Nieuwe Wieler Organisatie.
Ge moogt die mannen echt niet onderschatten, zenne. |
Ontgoocheld in Boonen. Blijkbaar heeft hij niet het stalen karakter dat hij altijd uitstraalde.
Of zou hij toch geflikt zijn? Ik geloof het niet. In Lefevere ben ik niet ontgoocheld. Van hem had ik niks anders verwacht, dan dat hij ooit zijn eigen grote uitspraken zou moeten verloochenen. |
ik mis een belangrijke optie: de joden.
De mossad zit overal, zelf in Toms entourage! |
Citaat:
Beetje beter naar de persconferentie luisteren de volgende keer. |
tuurlijk werd Boonen geflikt
en daar verdient iemand veel geld aan. het is trouwens verwonderlijk dat wielrenners nog extern bereid of gekocht voedsel en dranken gebruiken ! ik denk aan steegmans, mcewen, petacchi ... en met name aan Petacchi natuurlijk, hij heeft immers vorig jaar net hetzelfde meegemaakt : moeten thuisblijven wegens doping/drug gebruik ... d�*t moet hem op het idee gebracht hebben. geflikt door een jaloerse fan (van een concurrent dus) of zelfs geflikt in opdracht van een concurrent of diens sponsor. |
Armstrong bij zn afscheid vd Tour : blij dat ik van de sabotage verlost ben
TB heeft wel 2 dagen gewacht om het woord geflikt te gebruiken |
Citaat:
|
cruciaal voor een goeie complottheorie blijkt toch maar weer minstens 1 believer te zijn hé !
take that Firestone ! :-D |
Ja, door de NWO
Ja, door een jaloerse fan - zijn die laboranten wel te vertrouwen? ( raar dat de coke in zn coke werd gekapt en hij rond hetzelfde moment een controle buiten competitie kreeg ) |
opmerkelijk hoe snel en makkelijk Vlaanderen weer eens een kopstuk van zijn sokkel laat knallen
gerecht kan niks vinden ? laten we toch maar al via lekken zijn carrière fnuiken ... |
Citaat:
|
Citaat:
Jean-Marie Dedecker heeft in zijn smerige oorlog tegen het Vlaamse wielrennen alle belang bij deze jammerlijke zaak. |
En, zijn alibi klopt, want ik heb hem zelf zien zitten op die bewuste zaterdagnamiddag.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:24. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be