![]() |
Kan een regime crisis leiden tot een burgeroorlog?
Ik ben benieuwd naar jullie opvatting en visies of een burgeroolog anno 2008 nog mogelijk zou zijn.
Ik merk dat meer mensen emotioneel bezig zijn met het Vlaming, Waal en Brusselaar zijn. Laten we eens naar de toekomst kijken. Eens het systeem definitief faalt wat zijn dan de gevolgen voor de Vlaamse rand rond brussel? |
DE regimecrisis zal niet leiden tot een burgeroorlog.
De gevolgen daarvan wél. |
Zal mijn schuilkelder al bevoorraden voor de pang pangs met rond de oren vliegen
|
De Vlaamse rand rond Brussel blijft wat hij is: de grens waarbinnen Brussel ligt.
|
Kan een regime crisis leiden tot een burgeroorlog?
neen , wel de afschaffing van profitariaat , wat dan begint met pesterijen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Luisteren naar de stem van de kiezer in de randgemeenten? Rekening houden met minderheden (Vlamingen in het geval van de Randgemeenten)? Hou dan maar rekeningen met alles.... |
Citaat:
|
Citaat:
En Vlaanderen is officieel eentalig Nederlands. Wij vragen toch ook geen uitbreiding richting Wallonië ook al zit Vlaanderen propvol? |
waarom noemt die mij nu hans?
|
Citaat:
Waarom, denk je? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dubbelhartig doel?
Ik kan even goed dit topic gestart hebben als een soort sociologische denktank? En inderdaad jij bent onmogelijk omdat je geen eenvoudige vragen kan beantwoorden. Met mensen zoals jij in de politiek geraak je geen meter verder. En posts zoals deze hierboven horen thuis in priveberichten, dus jij zal moeten leren hoe je publiek en privee moet scheiden. |
Waw, en dat al na 7 berichten!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be