![]() |
Standpunt B Plus over staatshervorming?
Op deze fora heb ik nog niet gezien waar de Beweging voor een vernieuwd en federaal België B Plus haar standpunten kenbaar maakt. Meerbepaald zou ik graag weten wat B Plus precies federaal wil houden, wat gesplitst moet worden en wat geherfederaliseerd moet worden. Geen wollige praat aub ;) Dank bij voorbaat.
|
Citaat:
|
Post niet te veel,want anders beschuldigen ze u van aanmaak dubbel-nicks,spam,...en zoeken ze "de juiste" moderator voor een ban,maar gene schrik,het is examen,dus kan wat duren.
|
Zijn hier op dit leuke forum ook jongens en meisjes van Bplus dan?
|
B plus wil net zoveel federaal houden als de pocochunta nodig heeft om hun macht te consolideren.
|
Citaat:
|
Komen er ook ernstige bijdragen:?
|
Wel, ik heb nog maar onlangs van die organisatie gehoord. Ik dacht het ging over de B.U.B., de partij voor wie ik vorig jaar mijn stem heb uitgebracht (en waarvan ik overigens nooit spijt heb gehad).
Maar Bplus ken ik niet zo goed. Ik heb begrepen dat het géén partij is en dat ze zich niet met politiek bezig houden, hoewel ik dat laatste niet zo goed begrijp aangezien ze dat juist wél doen. Ik zie ook op hun website dat ze een beetje bedeesd zijn in de zin dat ze héél erg braaf overkomen. Volgens mij heeft het Belgisch eenheidsstreven wat meer pit nodig. Dus, jongens en meisjes van Bplus, kom uit jullie schelp en toon de Belgen dat jullie hen niet loslaten ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Kan er a.u.b. on topic gebleven worden? Bedankt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
HAMC toch! ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://85.119.217.66/bplus.be/Documents/Dm9052008.pdf (BHV maar er valt heel wat tussen de lijnen door te lezen ;)). Verdere standpunten kan u o.m. op de site terugvinden of ik kan u wat meer informatie per post toesturen indien gewenst. :) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be