Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Standpunt B Plus over staatshervorming? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=107799)

Larissa 17 juni 2008 16:33

Standpunt B Plus over staatshervorming?

Op deze fora heb ik nog niet gezien waar de Beweging voor een vernieuwd en federaal België B Plus haar standpunten kenbaar maakt. Meerbepaald zou ik graag weten wat B Plus precies federaal wil houden, wat gesplitst moet worden en wat geherfederaliseerd moet worden. Geen wollige praat aub ;) Dank bij voorbaat.

HAMC 17 juni 2008 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Larissa (Bericht 3506624)
Op deze fora heb ik nog niet gezien waar de Beweging voor een vernieuwd en federaal België B Plus haar standpunten kenbaar maakt. Meerbepaald zou ik graag weten wat B Plus precies federaal wil houden, wat gesplitst moet worden en wat geherfederaliseerd moet worden. Geen wollige praat aub ;) Dank bij voorbaat.

We mogen dus zelf niet kiezen wat we posten?

Valkje Thomas 17 juni 2008 16:40

Post niet te veel,want anders beschuldigen ze u van aanmaak dubbel-nicks,spam,...en zoeken ze "de juiste" moderator voor een ban,maar gene schrik,het is examen,dus kan wat duren.

Doedelzak 17 juni 2008 16:46

Zijn hier op dit leuke forum ook jongens en meisjes van Bplus dan?

Fieseler 17 juni 2008 16:49

B plus wil net zoveel federaal houden als de pocochunta nodig heeft om hun macht te consolideren.

HAMC 17 juni 2008 17:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Doedelzak (Bericht 3506684)
Zijn hier op dit leuke forum ook jongens en meisjes van Bplus dan?

Is Kim daar niet bij? Want dan zijn er inderdaad leuke meisjes bij.

Larissa 17 juni 2008 21:07

Komen er ook ernstige bijdragen:?

Doedelzak 17 juni 2008 21:16

Wel, ik heb nog maar onlangs van die organisatie gehoord. Ik dacht het ging over de B.U.B., de partij voor wie ik vorig jaar mijn stem heb uitgebracht (en waarvan ik overigens nooit spijt heb gehad).

Maar Bplus ken ik niet zo goed. Ik heb begrepen dat het géén partij is en dat ze zich niet met politiek bezig houden, hoewel ik dat laatste niet zo goed begrijp aangezien ze dat juist wél doen.

Ik zie ook op hun website dat ze een beetje bedeesd zijn in de zin dat ze héél erg braaf overkomen. Volgens mij heeft het Belgisch eenheidsstreven wat meer pit nodig. Dus, jongens en meisjes van Bplus, kom uit jullie schelp en toon de Belgen dat jullie hen niet loslaten !

HAMC 17 juni 2008 21:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Larissa (Bericht 3507623)
Komen er ook ernstige bijdragen:?

:rofl:

Jan Meuleman 17 juni 2008 22:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Doedelzak (Bericht 3507649)
Wel, ik heb nog maar onlangs van die organisatie gehoord. Ik dacht het ging over de B.U.B., de partij voor wie ik vorig jaar mijn stem heb uitgebracht (en waarvan ik overigens nooit spijt heb gehad).

ook geen medelijden?

Larissa 18 juni 2008 02:30

Kan er a.u.b. on topic gebleven worden? Bedankt.

I amsterdam 18 juni 2008 07:55

Citaat:

B plus is toch voorstander van een Unitair Belgie?:roll:

Txiki 18 juni 2008 08:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Larissa (Bericht 3507937)
Kan er a.u.b. on topic gebleven worden? Bedankt.

Jij verwacht veel te veel... vooral van B-Plus.

vlijmscherp 18 juni 2008 08:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door I amsterdam (Bericht 3508052)

ik dacht dat B-plus voor een federaal België is?

Maes_P 18 juni 2008 08:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3506813)
Is Kim daar niet bij? Want dan zijn er inderdaad leuke meisjes bij.

http://www.sexwoordenboek.nl/flirten.html

HAMC toch!

;-)

robert t 18 juni 2008 09:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 3508066)
ik dacht dat B-plus voor een federaal België is?

Federalisme is het sausje dat de bedenkelijke geur van het hoofdgerecht moet verdoezelen.

Knuppel 18 juni 2008 09:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robert t (Bericht 3508240)
Federalisme is het sausje dat de bedenkelijke geur van het hoofdgerecht moet verdoezelen.

Prachtig gezegd, Robert!

Kim 18 juni 2008 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door I amsterdam (Bericht 3508052)

B Plus is voorstander van een federaal België, dat is wel net iets anders dan een unitair België.

Kim 18 juni 2008 15:08

Citaat:

Ik verwijs voor een standpunt m.b.t. de staatshervorming o.m. naar

http://85.119.217.66/bplus.be/Documents/Dm9052008.pdf (BHV maar er valt heel wat tussen de lijnen door te lezen ;)).

Verdere standpunten kan u o.m. op de site terugvinden of ik kan u wat meer informatie per post toesturen indien gewenst. :)

Kim 18 juni 2008 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robert t (Bericht 3508240)

Het "federalisme" van vandaag is dat misschien, niet het federalisme dat wij voor ogen hebben in België.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be