![]() |
Intellect van Prins Philip Den Taaie
Post hier aanwijzingen dat onzen kroonprins over intellectuele capaciteiten beschikt.
Dit wordt GEGARANDEERD de ALLERKORTSTE draad ever! :twisted: |
Zijn uitspraak van het Nederlands is in een woord geweldig!
|
Ik vind dat prins Filip behoorlijk Nederlands spreekt. De reportage onlangs in Koppen was daar een bewijs van.
Wie een hond wil slaan vindt natuurlijk gauw een stok. |
Citaat:
|
Citaat:
Hij zit heel der dagen thuis. Als-ie naar 't buitenland gaat is dat verniet. Iedereen in dit land betaalt mee aan zijn pree. Iedereen in dit land betaalt mee aan het onderhoud van zijn huis. Iedereen in dit land betaalt mee aan de opvoeding van zijn bengels. Ik veronderstel dat dat bij jou wel even anders is. Wie is hier dan de slimste? |
Kortom;
Filip pwnd ons allemaal. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Toen hij een hele tijd geleden in Turnhout was stond heel de bevolking hem toe te juichen.
Ik weet niet of jij ooit in Turnhout bent geweest maar ik durf te betwijfelen of iedereen toen even enthousiast was. Hij kreeg in ieder geval gratis drank. En u? |
Filip ligt nu vast nog lekker in zijne (door ons betaalde) nest.
En u? |
Flipje in China:
En dat voor een land met 1800 miljard inwoners! |
Citaat:
|
Citaat:
En toch is hij een onnozelaar. |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
We worden gepwnd door ne onnozelaar. Als je als volk gepwnd wordt door ne lepe, goedgebekte volksverlakker of nen aggressieve dictator kun je dat nog als verzachtende omstandigheid inroepen maar u laten inpakken door nen onnozelaar... |
Citaat:
Zo zeggen zijn leraars. Zo zeggen de mensen die in zijn peleton hebben gezeten bij den troep. |
Citaat:
De Vlaming (gemiddelde) heeft een slavenmentaliteit. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:13. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be