![]() |
Alle moskeeën in het Antwerpse hebben gisteren een anonieme dreigbrief in de bus gekregen!
|
wat stond er in die brief?
|
Oh, een brief, da's dan toch vriendelijker dan de[size=2] (goedkope, domme fles benzine)[/size]brandbom die de Synagoges krijgen.
Ik krijg elk jaar een brief van een set afpersers.So? Die brief is zo gortig dat deze al aanslag genoemd word. |
ik krijg ook ieder jaar zo'n dreigbrief,
in nen bruinen enveloppe....... en ze vragen ieder jaar méér geld...... en ge kunt er niet aan ontsnappen..... .....aan de belastingen ! :cry: |
Mustapha, ik had graag een bronvermelding gezien. Anders is jouw bericht ongeloofwaardig en kan het zelfs als agitatie geïnterpreteerd worden.
|
Citaat:
|
De brieven moeten niet altijd van dezelfde kant komen é.
Of waren het misschien brieven die teruggestuurd werden omdat er niet genoeg aan postzegels opzat? |
Citaat:
|
In Gent nog niet
|
Die briefelijke aanslagen zijn uit hoofde van een schimmige organisatie. We weten wie aan de top staat, we weten zelfs de doelstellingen, maar wie weet wat de realiteit is.
Er worden miljarden ingepompt in die organisatie, maar het enige wat we zien is steeds minder en minder de waarheid. |
Citaat:
Islamisten bedreigen de wereldvrede met blinde terreur tegen man en muis, maar als er een of andere moskee een dreigbrief krijgt wordt het waarlijk tijd de alarmbel te gaan gebruiken, niet? |
Daar hebben ze het gevonden (zie de Morgen van vandaag zaterdag 20 maart): De mossad heeft de aanslag in Spanje gedaan.
|
ik gok op anthraxbrieven zonder postzegel... :lol: :twisted: :twisted:
|
Citaat:
Bart.L |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be