Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Het stopt blijkbaar niet met debiele agenten (https://forum.politics.be/showthread.php?t=107821)

giserke 18 juni 2008 11:01

Het stopt blijkbaar niet met debiele agenten

Er moet dringend werk worden gemaakt om de kameraden van Debie en consoorten uit de politie te gooien. :x

Citaat:

Agent schiet hond van kindjes dood in huiskamer

TEMSE - Een agent uit Temse heeft een hond doodgeschoten in de huiskamer van mensen bij wie hij een verkeersboete ging innen. Hij gaf het dier een nekschot omdat hij zich aangevallen voelde toen de hond in zijn broek beet.

Het schot werd gelost op anderhalve meter van twee kindjes die tv zaten te kijken. "Onze Engelse buldog was zeker niet agressief. Hij wilde spelen", zegt eigenaar André Van Hemelryck. "De agent sloeg eerst met een stoel op onze hond en greep vervolgens naar zijn pistool. Waanzin". De eigenaar diende een klacht in tegen de agent bij het Comité P. bvb

Txiki 18 juni 2008 11:08

Een felle reactie, dat is het minste wat ik kan zeggen. Maar geen enkele hond moet in mijn broek komen bijten, ook al is het om te willen spelen. Die gaat nogal een peer krijgen. Kijk he, honden kunnen er natuurlijk niet aan doen, maar ze moeten de mensen met rust laten. Na ja, daarom moet je dat beest nog niet doodschieten natuurlijk.

Ik ben zelf twee keer "aangevallen" door honden tijdens wandelingen. Dat hebben ze geweten he. De eerste keer kwam er ook een naar mijn enkels knappen. Dat doet die nooit meer. De tweede keer waren het vier honden die vanop een erf de weg opgelopen kwamen achter me aan. En ik ging resoluut in de tegenaanval. Ze verschoten zodanig dat ze tegen elkaar opbotsten en wegliepen.

Gwyndion 18 juni 2008 11:09

Hmm...je gaat er automatisch vanuit dat het een onderdaan van Debie was en een VB'er? Lees ik toch even anders. Men kan ook altijd beweren dat honden niet agressief zijn, dat iemand zich bedrijgt voelt door een Buldog zijn gedrag kan ik geloven (ik zeg niet dat dit gerechtvaardigd was maar zeggen dat het 100% zeker was dat het dier onterecht is doodgeschoten lijkt me twijfelachtig). Het is inderdaad wel erg dat het vlak voor de kindere gebeurde,d aar stel ik me wel vragen bij.

Txiki 18 juni 2008 11:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion (Bericht 3508434)
Het is inderdaad wel erg dat het vlak voor de kindere gebeurde,d aar stel ik me wel vragen bij.

Er staat nergens dat het vlak voor de kinderen gebeurde, enkel dat het de hond van de kinderen was.

Gwyndion 18 juni 2008 11:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 3508438)
Er staat nergens dat het vlak voor de kinderen gebeurde, enkel dat het de hond van de kinderen was.

ALs het op 1,5 meter van de kinderen gebeurde dan noem ik dat vlak voor de kinderen, ik bedoel dan niet dat ze ernaar keken maar dat het in hun directe omgeving gebeurde.

robert t 18 juni 2008 11:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 3508415)
Er moet dringend werk worden gemaakt om de kameraden van Debie en consoorten uit de politie te gooien. :x

Giserke, er is geen enkel verband te leggen tussen dit incident en het VB.
Verlaag je toch niet met dit soort opmerkingen, laat dit toch over aan de Belgicisten.

Txiki 18 juni 2008 11:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion (Bericht 3508447)
ALs het op 1,5 meter van de kinderen gebeurde dan noem ik dat vlak voor de kinderen, ik bedoel dan niet dat ze ernaar keken maar dat het in hun directe omgeving gebeurde.

Jaja dat versta ik. Maar ik zie nergens in de openingspost staan dat de kinderen in de buurt waren. Misschien staat dat wel in de rest van het artikel?

An Arkos 18 juni 2008 11:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 3508452)
Jaja dat versta ik. Maar ik zie nergens in de openingspost staan dat de kinderen in de buurt waren. Misschien staat dat wel in de rest van het artikel?

Hij heeft de hond doodgeschoten in de living, dus die kinderen zaten waarschijnlijk ergens in de buurt.

Gwyndion 18 juni 2008 11:25

Als er staat dat het schot gelost werd op 1,5m van de kinderen die tv aan het kijken waren dan neem ik wel aan dat ze in de buurt waren. Je schiet geen 30 meter ver in huis, als je op een hond schiet die je bedrijgt dan is die wat, 3 meter ver hooguit?

Txiki 18 juni 2008 11:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion (Bericht 3508466)
Als er staat dat het schot gelost werd op 1,5m van de kinderen die tv aan eht kijken warend an neem ik wel aan datz e in de buurt waren. Je schiet geen 30 emter ver in huis, als je op een hond schiet die je bedrijgt dan is die wat, 3 meter ver hooguit?

O sorry, ik heb daar over gelezen. Je hebt gelijk. Dat is al een ander paar mouwen... Nogmaals sorry he!

giserke 18 juni 2008 11:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Txiki (Bericht 3508438)

Citaat:

Het schot werd gelost op anderhalve meter van twee kindjes die tv zaten te kijken

@Gwyndion, ik dacht wel dat je de figuurlijke context van "kamaraden van Debie" zou begrijpen.

Txiki 18 juni 2008 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 3508470)
@Gwyndion, ik dacht wel dat je de figuurlijke context van "kamaraden van Debie" zou begrijpen.

Wat heeft dat met mijn vergissing te maken?

Zwartengeel 18 juni 2008 11:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 3508470)

Misschien was het wel een oude vriend van Madani Bouhouche?

giserke 18 juni 2008 11:34

Voor alle duidelijkheid, dit is een Engelse Bulldog:
(Die beesten zijn amper 40-50cm hoog)

giserke 18 juni 2008 11:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zwartengeel (Bericht 3508473)
Misschien was het wel een oude vriend van Madani Bouhouche?

Kan ook. Maar denk niet dat Madani Bouhouche een vriend was van Debie. :lol:

Distel 18 juni 2008 11:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 3508474)
Voor alle duidelijkheid, dit is een Engelse Bulldog:
(Die beesten zijn amper 40-50cm hoog)

Heu, los van het feit dat die agent zwaar overgereageerd heeft, als zo'n beestje van "amper" 50 cm hoog zijn tanden in uw kuiten zet, zal je het toch geweten hebben hoor.

giserke 18 juni 2008 11:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distel (Bericht 3508489)
Heu, los van het feit dat die agent zwaar overgereageerd heeft, als zo'n beestje van "amper" 50 cm hoog zijn tanden in uw kuiten zet, zal je het toch geweten hebben hoor.

Dan zullen er wel tanden in zijn kuit staan. De eigenaar houd het bij zijn broekspijpen om te spelen.

rik47 18 juni 2008 11:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 3508415)

Misschien iets voor vastberaden, moedige, zelfzekere, intelligente mensen als u.

Jan Meuleman 18 juni 2008 11:58

*KNIP*

Distel 18 juni 2008 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 3508493)
Dan zullen er wel tanden in zijn kuit staan. De eigenaar houd het bij zijn broekspijpen om te spelen.

Kan zijn. Maar de grootte van het beest is weinig relevant.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be