Ongetemde Leeuw |
19 juni 2008 16:23 |
Mijn Mening:
Tzal zijn dat waar is zeker.
En hoewel ik tegen Hitler ben schaar ik mij ook volledig achter de historische werkelijkheid dat zonder de holocaust Hitler, met het groots maken van Duitsland, de culturele en economische (!) bloei, de afgestolen gebieden grotendeels vrijwillig terug te hebben geannexeerd (tot de inval van Polen) bij hun oorspronkelijke moederstaat Duitsland en het weghouden van het economisch ruinerende communisme weg te houden uit Duitsland hij zou gezien worden als de grootste zegen voor zijn land van vrede, hoop en kracht.
Tot men de keerzijde zag natuurlijk en zijn antisemitisme "lichtjes" uit de hand liep...
Anders zou hij nooit zo negatief afgeschilderd worden door de tegenwoordig geallieerde, kapitalistische staten. Systemen vernietigen elkaar om te kunnen overwinnen en heersen. Kapitalisme zal wss ook nog het communisme stilzwijgend vernietigen (zie modern 'communistisch' China). En het geloof in radicaal rechts kan enkel maar groeien omdat de problemen die zij aankaarten wel degelijk problemen zijn waar men dagelijks mee geconfronteerd wordt. Het Marxisme heeft gefaald in deze wereld, het Communisme heeft gefaald in deze wereld, en het Nazisme is nog niet zo lang geleden gevallen ten bate van het kapitalisme dat op zich zelfs nooit 100% democratisch KAN zijn (niet dat de anderen het wel zijn hoor). Daarom sterkt het idee dat om een doorslaggeved bestuur te kunnen hebben de vorming van een éénpartijstaat nodig zou zijn. De gemoederen lopen op...
|