![]() |
Filmpke over Brugge
Deze maand nog in de bioscoop.
Klinkt een beetje suf, en waarschijnlijk is Brugge vooral gekozen om als knullig klein middeleeuws dorpje belachelijk gemaakt te worden, maar de echte nationalisten mogen deze feature natuurlijk niet missen hè? Aandacht van Hollywood! Dus komt dat zien, komt dat zien, of zoiets. |
Heb hem al gezien. Echte aanrader. Schitterende film!
trailer: http://youtube.com/watch?v=0jh2Xct8AMo |
Klein knullig Middeleeuws dorpje?
Veel Amerikanen weten begot niet wat Belgium is ("beautiful mountains you got there!"), of vragen zich af of Brussels nu de hoofdstad is van Belgium of omgekeerd. Bruges daarintegen kennen ze wel. |
Citaat:
:-P |
Ik denk niet dat hij Oedelemberg (29m) in gedachten had ;)
|
Citaat:
Mij niet vertellen dat er in de tijd dat die namen verzonnen werden al een verbod op cannabis van kracht was. |
Of misschien hadden ze de verkeerde champignons geplukt ;-)
|
Citaat:
|
Phff, Brugge is de schoonste stad van België, samen met Namur. En niemand heeft daar iets aan toe te voegen, het is gewoon zo!
|
²
Dat is de absolute Waarheid! |
Citaat:
|
Citaat:
|
of joggen...
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu weet ik waarom je daar geen enkele fietser ziet. :? Op een gegeven moment bleef het maar klimmen en klimmen, er kwam geen eind aan. Tot ik na een eindeloze lijdensweg in de verte een torentje zag opduiken. De Botrange. :lol: De les die ik geleerd heb is: altijd langs een rivier fietsen in heuvelachtige gebieden :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:20. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be