![]() |
Banbeleid / Wanbeleid
Waarom is Adriaan H van dit forum verbannen?
Ik begrijp wel dat de moderatoren bij wijlen graag eens iemand bannen, maar zou het niet meer opportuun zijn diegenen te bannen wiens IQ klaarblijkelijk onder de 60 ligt ipv die wiens IQ er duidelijk boven ligt? *knip* Ter conclusie vraag ik dan ook met aandrang dat elke banneling gratie krijgt, al is het maar omdat ons aller Prinses Eleonore geboren is. Of gedoopt. Of weet ik veel, de Prinses heeft zeker iets fantastisch gedaan, en dát, beste vrienden, is wat telt in het leven. *knip* Ad Maiorem dees forum Gloriam! |
Voor zover ik gemerkt heb, is het vervolgen van dubbelaccounts geen actief beleid. Dit betekent dat bannelingen impliciet "gratie" wordt geschonken.
|
Hoewel dat voorstel voor een eenmalige algemene amnestie, ter ere van de geboorte van een nieuw lid van ons koningshuis, best wel te smaken is, denk ik dat het huidige gedoogbeleid t.o.v. dubbelnicks te prefereren is. Aan de ene kant omdat de Marlientjes en de Bruno's van deze wereld ook recht van spreken hebben, aan de andere kant omdat IP adressen makkelijk te wijzigen of te maskeren zijn.
Over de bijdragen van sommigen die de gemiddelde gezond functionerende neocortex tergen, hoe pijnlijk dat ook moge zijn, het volstaat om 5 minuten naar een lobotomiserend actualiteitsprogramma op de vernieuwde VRT te kijken (BVN in de States) en je schaaft je mening hieromtrent direct bij. |
is AH geband??? waarom dan??
|
Dat meen je niet? AH verbannen?
|
Miljaar, eerst Pindar, nu dit weer.
straks valt er met niemand meer te lachen :-( |
Citaat:
Citaat:
Op p.be mag iedereen mee discussiëren, ongeacht het IQ van de persoon in kwestie, op voorwaarde dat ze zich aan onze regels houden. Daar is zelfs geen geboorte van een prinses voor nodig. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be