Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   Nobelprijs? This way please! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=107987)

BigF 20 juni 2008 11:04

Nobelprijs? This way please!

Het idee (en de letterlijke knip en plak) komt uit deze draad; klikkerdeklik

Trouwens; dit is een leuk concept voor nieuwe draden.
Geef 'em een titel en post 2 compleet verschillende openingsposts die passen bij die titel. De ene in gewone letters, de andere in kleintjes zoals hier.

Grote voordeel is dat je plaats bespaart, 2 topic is 1, zo kunnen er dubbel zoveel draden op de eerste pagina! En als je 1 topic gelezen hebt heb je er ineens 2 gelezen! Meer draden en veel sneller lezen! :cheer:
Bovendien kunnen er interessante links gelegd worden tussen de 2 uiteenlopende onderwerpen (al is dat in deze draad nog niet echt gebeurd maar wat niet is kan nog komen). Ik geef toe; dat is nu niet direct het spannendste voordeel maar het telt.

Ik ben alvast voor!
Iedere draad die gestart wordt moet de keuze bieden aan 2 onderwerpen.
En u?

Wanneer ontwikkelt men nu eens een gazonsoort die maar een cm of vijf lang wordt en dan stopt met groeien? Volgens mij is dat niet zo verschrikkelijk moeilijk maar ik vrees dat de grasmachine-lobby hier een stokje voor steekt. Als er al een grasmachine-lobby bestaat natuurlijk maar ik vermoed van wel want anders was er al lang niet-hoger-dan-vijf-centimeter-gazon. De schurken! Elke week 2 uur aan mijn been door hun schuld!

Vandaar; voor mijn part; de nobelprijs voor degene die dit soort gazon ontwikkelt. Dat zou nog eens iets zijn waardoor we echt tijd uitsparen.

vlijmscherp 20 juni 2008 11:06

noemen ze dat niet kunstgras?

vlijmscherp 20 juni 2008 11:06

is er trouwens een nobelprijs voor kunst?

Pieke 20 juni 2008 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 3513552)
Het idee (en de letterlijke knip en plak) komt uit deze draad; klikkerdeklik

Trouwens; dit is een leuk concept voor nieuwe draden.
Geef 'em een titel en post 2 compleet verschillende openingsposts die passen bij die titel. De ene in gewone letters, de andere in kleintjes zoals hier.

Grote voordeel is dat je plaats bespaart, 2 topic is 1, zo kunnen er dubbel zoveel draden op de eerste pagina! En als je 1 topic gelezen hebt heb je er ineens 2 gelezen! Meer draden en veel sneller lezen! :cheer:
Bovendien kunnen er interessante links gelegd worden tussen de 2 uiteenlopende onderwerpen (al is dat in deze draad nog niet echt gebeurd maar wat niet is kan nog komen). Ik geef toe; dat is nu niet direct het spannendste voordeel maar het telt.

Ik ben alvast voor!
Iedere draad die gestart wordt moet de keuze bieden aan 2 onderwerpen.
En u?

Wanneer ontwikkelt men nu eens een gazonsoort die maar een cm of vijf lang wordt en dan stopt met groeien? Volgens mij is dat niet zo verschrikkelijk moeilijk maar ik vrees dat de grasmachine-lobby hier een stokje voor steekt. Als er al een grasmachine-lobby bestaat natuurlijk maar ik vermoed van wel want anders was er al lang niet-hoger-dan-vijf-centimeter-gazon. De schurken! Elke week 2 uur aan mijn been door hun schuld!

Vandaar; voor mijn part; de nobelprijs voor degene die dit soort gazon ontwikkelt. Dat zou nog eens iets zijn waardoor we echt tijd uitsparen.

Gij hebt 2 uur nodig om uw gazon te doen? Hoeveel hectare is dat dan?

i

roger verhiest 20 juni 2008 11:15

Het Poolse parlement heeft de UEA (Universele Esperanto Associatie) voorgedragen voor de Nobelprijs van de Vrede.

BigF 20 juni 2008 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pieke (Bericht 3513577)
Gij hebt 2 uur nodig om uw gazon te doen? Hoeveel hectare is dat dan?

Laat ons zeggen dat ik achteraan met ne verlengdraad van 40 meter toekom. Vooraan kom ik met 30 meter toe.
En ook;
Fruitbomen in't gazon zijn mooi maar ge moet er wel heel den tijd rondom maaien eh?
En schommels en zo dragen ook niet bij aan vlot maaien.

BigF 20 juni 2008 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 3513555)
noemen ze dat niet kunstgras?

kunstgras is geen gras eh

Djiezes 20 juni 2008 11:53

TIP: laat de klein mannen het gras afrijden. ;-)

vlijmscherp 20 juni 2008 11:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 3513622)
kunstgras is geen gras eh

ja, maar naar het schijnt hebben ze nu kunstgras dat er echt uitziet en zelf aanvoelt als echt gras.

maar wel duur.

roger verhiest 20 juni 2008 12:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 3513559)
is er trouwens een nobelprijs voor kunst?

voor kunst niet - voor gras wel. Vandaar nu voor Kunstgras dat maakt veel goed.

BigF 20 juni 2008 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 3513679)
ja, maar naar het schijnt hebben ze nu kunstgras dat er echt uitziet en zelf aanvoelt als echt gras.

Ja, 't zal wel.
Kunstgras dat eruit ziet als staaldraad en aanvoelt als schuurpapier zou wel heel onnozel zijn eh?

roger verhiest 20 juni 2008 13:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 3513688)
Ja, 't zal wel.
Kunstgras dat eruit ziet als staaldraad en aanvoelt als schuurpapier zou wel heel onnozel zijn eh?

Kunststaaldraad ?

BigF 20 juni 2008 16:41

Dien in uwe avatar (gijzelf I presume) is precies een glas kunstgrasaftreksel aan't drinken.

L. J. Brutus 20 juni 2008 16:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 3514248)
Dien in uwe avatar (gijzelf I presume) is precies een glas kunstgrasaftreksel aan't drinken.

Dat is dreft, man. Gij als poetswonder zou dat toch moeten weten, he.

BigF 20 juni 2008 16:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door L. J. Brutus (Bericht 3514262)
Gij als poetswonder

8O

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be